Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:55:17 GMT

تیم بسکتبال ملوان انزلی برابر آرنای رشت پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۹۷۸۱

تیم بسکتبال ملوان انزلی برابر آرنای رشت پیروز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که چهارشنبه شب برگزار شد ، تیم بسکتبال ملوان انزلی توانست با نتیجه 57 بر 55 برابر تیم بسکتبال آرنا رشت به برتری برسد.
در جریان این مسابقه که از بازی های معوقه هفته ششم این دوره از رقابت ها برگزار شد ، تیم ملوان انزلی موفق شد در یک بازی نزدیک، حریف خود را شکست دهد و به یک پیروزی خانگی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بسکتبال آرنا رشت نیز در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد اما تیم ملوان انزلی روی تجربه بازیکنان خود و استفاده بهتر از موقعیت های به دست آمده ، در این دیدار سخت به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، همچنان تیم های بسکتبال کاوه رودسر ، ملوان بندرانزلی و گلبند رشت در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان ، تیم های نوآوران گلبند، آرنا و درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا و شهرداری کوچصفهان حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)