Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه مردم از وضعیت اقتصادی موجودکشور رضایت ندارند، گفت: در حال حاضر بیکاری، تورم، عدم تجقق وعده های روحانی، وضعیت نامناسب اشتغال و مشکل معیشتی مردم سبب نارضایتی از دولت روحانی شده و محبوبیت دولت را کاهش داده است و همین موضوع قطعا سبب کاهش آرای روحانی می شود و قدرت رای آوری وی در انتخابات 29 اردیبهشت را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر وضعیت موجود اقتصادی کشور ادامه یابد، بعید است دولت روحانی تکرار شود و وی اولین رئیس جمهور چهار ساله ایران خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت روحانی در سیاست داخلی و سیاست خارجی کارنامه موفقی ندارد، افزود: روحانی در عرصه داخلی برای تولید، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم و رفع مشکلات وعده هایی داد. مثلا گفت که چنان رفاه ایجاد می کند که مردم هیچ نیازی به مبلغ یارانه نداشته باشند و بجای آن، دولت به مردم نیاز داشته باشد و از مردم کمک بگیرد.

موسوی لارگانی اضافه کرد: همچنین وعده روحانی در عرصه سیاست خارجی هم محقق نشد و تحریمها هم همچنان باقی است.

وی گفت: در برخی از موارد که مقام معظم رهبری انتقاداتی به دولت روحانی و بد عهدی های آمریکا در خصوص مذاکرات و موارد دیگر داشته، رئیس جمهور در سخنرانی های خود طوری حرف می زد که خلاف فرمایش رهبری بوده و در واقع جواب رهبری را می داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص تعداد کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهور، گفت: گرچه اصلاح طلبان اعلام می کنند که در انتخابات گزینه هایی مثلا گزینه پوششی دارند و نام افرادی چون اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان و یا مصطفی کواکبیان در این زمینه اعلام می شود اما آنها در انتخابات به وحدت می رسند و حسن روحانی تنها کاندیدای آنها خواهد بود.

موسوی لارگانی افزود: اگر اصولگرایان به وحدت برسند و یک کاندیدا در انتخابات داشته باشند، قطعا شانس پیروزی آنها بیشتر خواهد بود اما اگر با چند کاندیدا وارد رقابت انتخاباتی شوند، مثل دوره گذشته شکست حتمی خواهد بود.

وی گفت: کاندیدای اصولگرایان باید فردی باشد که از مقبولیت و محبوبیت برخوردار بوده و بتواند آرای اقشار مختلف مردم را جمع آوری کند. ما نگران هستیم که تعداد زیادی از اصولگرایان احساس تکلیف کنند و در انتخابات کاندیدا شوند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اعلام آمادگی آیت اله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ایشان 35 سال کار موفق در کارنامه اش دارد و نقطه ضعفی نداشته و ندارد.

موسوی لارگانی با اشاره به مسئولیت های مختلف آیت الله رئیس در قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و ... گفت: عملکرد وی قابل دفاع است و قطعا اصولگرایان بر وی اجماع خواهند کرد.

وی با اشاره به ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات گفت: مردم در دور اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد، با جان و دل از وی حمایت کردند اما در چهار سال دوم که موضوع معاون اولی اسفندیار رحیم مشایی مطرح شد و مقام معظم رهبری مخالفت کرد و سپس 11 روز خانه نشینی وی پیش آمد، مردم کم کم از وی رویگردان شدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری به آقای احمدی نژاد مبنی بر عدم حضور در رقابت انتخاباتی، مردم به وی رای نمی دهند و قطعا وی رای نخواهد آورد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان