Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@16:53:46 GMT

مبتکر ارائه گزارش صد روزه روحانی چه کسی بود؟!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۰۲۱۳

مبتکر ارائه گزارش صد روزه روحانی چه کسی بود؟!

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ حسن روحانی، روز دوشنبه (21 فروردین 96) در مصاحبه مطبوعاتی خود که در آستانه آغاز ثبت نام داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دولت دوازدهم صورت گرفت؛‌ طی اظهاراتی وعده صد روزه رفع مشکلات اقتصادی را انکار کرد.

حسن روحانی در پاسخ به این سوال خبرنگار همشهری که از رئیس‌جمهور پرسید: «شما در سال 92 از رفع مشکلات اقتصادی به مدت صد روز سخن گفتید اما 30 اسفند سال گذشته بعد از 4 سال گفتید 10 دولت بعدی هم نخواهند توانست مشکلات را حل کنند، آقای روحانی چه اتفاقی افتاده که نظر شما تغییر کرد و حل مشکلات از صد روز به 40 سال تبدیل شد؟»؛ اظهار داشت: «سؤال خوبی کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده از شما ممنونم چون دروغ بزرگی در برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها پخش می‌شود و شما این را اشاره کردید و خیلی مهم است، بنده چه زمانی گفتم صد روزه حل می‌کنم؟ آن جمله‌ای که بنده گفتم این است که بنده اگر موفق شوم در انتخابات، پایان صد روز اول کارهایی که در این صد روز انجام دادم اعلام می‌کنم و عین صحبت‌های بنده را بیاورید و ببینید، بعد از این عده‌ای مخرب آمدند و گفتند ایشان گفته صد روزه مشکلات را حل می‌کنم، آن کسی که یک شبه حل می‌کرد ما نیستیم کس دیگری است!»



این در حالیست که علی شکوهی روزنامه‌نگار اصلاح طلب، در سرمقاله روزنامه اعتماد مدعی شد که او اولین کسی بوده است که از روحانی خواسته تا وی مهلت 100 روزه را از مردم بگیرد و در این مدت گزارشی را از وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور تهیه و به همه مردم ارایه کند و البته این روزنامه نگار اصلاح طلب معتقد است روحانی همین کار پیشنهادی – تهیه گزارش صد روزه به مردم –را هم نهایتا انجام نداده است!



وی در اینباره می نویسد: « نخستین بار شاید بنده بودم که بلافاصله بعد از پیروزی دکتر روحانی در یادداشتی از ایشان خواستم تا یک مهلت 100 روزه را از مردم بگیرد و در این مدت گزارشی را از وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور تهیه و به همه مردم ارایه کند تا معلوم شود که کشور را با چه شرایطی تحویل گرفته است. اصرارم به این دلیل بود که یقین داشتم در زمانی کم، مخالفان دولت خود را جمع‌وجور می‌کنند و از موضع بدهکار ملت به جایگاه طلبکار از همه، تغییر وضعیت می‌دهند و مطالبات میان مردم را دامن می‌زنند و بعد عملکرد دولت را زیر سوال می‌برند. متاسفانه دولت روحانی چنین مسوولیتی را به وزرای خودش نداد و این گزارش جامع تهیه نشد و یک سند تاریخی برای مردم ما باقی نماند تا معلوم شود که وضعیت اقتصادی در آغاز کار دولت روحانی چگونه است.»

منبع:جهان نیوز

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه