Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال مکان ترمینال باربری و جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به خیابانهای داخل شهر از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسه شورای ترافیک شهرستان خمینی شهر مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازقلمکده؛ اولین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان در سال جاری با حضور اعضا بعدازظهر دیروز در محل فرمانداری خمینی شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که وسایل نقلیه سنگین نامتناسب با محیط شهری است اما به وفور در خیابان های شهر دیده می شود، گفت: قبل از حادثه تصادف تریلر با موتورسیکلت که منجر به کشته شدن همه اعضای خانواده ای شد 100میلیون تومان جریمه رانندگان خودروهای سنگین را داشتیم و در این چند روز هم بیش از 300میلیون تومان رانندگان خودروهای متخلف را جریمه کرده ایم.

سرگرد پاکروان افزود: مردم از پلیس ناراضی هستند که چرا رانندگان و خودروهای سنگین را جریمه نمی کنیم و رانندگان خودروهای سنگین هم ناراضی اند و بیان می کنند راهی خارج از شهر برای تردد وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که رسانه ها رابط بین مردم و مسوولان هستند و باید در جریان امور و پیگیری های انجام شده در شهرستان قرار بگیرند، افزود: در آستانه انتخابات باید تلاش کنیم که نارضایتی های مردم کاهش پیدا کند.

مجتبی راعی با اشاره به اینکه جلسه شورای ترافیک هر ماه با حضور اعضا تشکیل می شود، از پلیس راهور شهرستان درخواست کرد: تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی مورد نیاز در سطح خیابان های شهر را به شهرداری اعلام کند و پایش تصویری در شهر نیز تکمیل و ساماندهی شود.

وی همچنین در خصوص انتقال پایانه باربری به خارج از شهر گفت: برای انتقال پایانه ها در اولین فرصت با حضور نماینده حمل و نقل و پایانه های استان، حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های مربوطه جلسه ای تشکیل می شود و در آن جلسه راهکارهای انتقال پایانه ها بررسی و در صورتی که مکان مورد نظر آماده نباشد می توان به وسیله کانکس در آن محل مستقر شوند.

راعی خاطرنشان کرد: راهکار پیشنهادی شهرداری برای حل موقتی ورود ماشین های سنگین به داخل خیابانهای شهر را ارائه کند تا از بروز حادثه در خیابان های شهر بر اثر ورود خودروهای سنگین جلوگیری شود و برای اجرای دوربرگردان پل غیر همسطح کمربندی جدید و قدیم رایزنی ها و اقدامات لازم توسط دستگاه های مربوطه انجام شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پوریافر درباره جزییات تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلیل باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبح‌گاهی می‌شد. گفت: درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود گفت: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: باتوجه به انجام ایمن سازی و تعویض رمپ حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان