Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:40:06 GMT

آغاز مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا در ساری

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۰۵۹۵

آغاز مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا در ساری

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در رقابتهای آغازین روز این مسابقات، تیم شهدای مدافع حرم ساری به مصاف تیم آریانا افغانستان رفت و همزمان با این مسابقه تیم های پاکستان و شهرداری ورامین روی شیاپ چانگ رفتند.
این مسابقات در پنج وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+ در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری درحال برگزاری است.
مسئول برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: درهفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا ، هشت تیم شامل عراق (2 تیم )، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین ، مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری ، حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدحسین زینال حسینی افزود : در گروه یک این مسابقات ، تیم های شهرداری ورامین ، پاکستان ، پلیس عراق و عمان حضور دارند و در گروه دوم هم تیم های شهدای مدافع حرم ساری ، مقاومت ساری ، آریانا افغانستان و الکتریسیته عراق به مصاف هم خواهند رفت.
** 25 داور داخلی وخارجی درساری
وی گفت که 13 داور خارجی به همراه 12 داور ایرانی هم هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا در ساری را قضاوت خواهند کرد.
زینال حسینی افزود : ناظر فنی مسابقات از کنفدراسیون آسیا هم که سنگاپوری است عصرچهارشنبه وارد ساری شد تا علاوه بر مسابقات جام باشگاه های آسیا، مسابقات بین المللی جام فجر در ساری را نیز نظارت کند.
این مسابقات عصر جمعه 26 فروردین ماه با شناخت تیم قهرمان به پایان می رسد .
در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.
همچنین بعد از پایان مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا ، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان از 27 فروردین ماه به مدت 2 روز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می‌شود.
نفجم اضافه کرد : برای حضور در این مسابقات تاکنون تیم هایی از کشورهای عراق (3 تیم)، هند (2 تیم)، روسیه (2 تیم)، ترکمنستان، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، عمان، لوگزامبورگ، بلژیک، بلاروس، اوکراین، تاجیکستان، ترکیه، بلغارستان و افغانستان اعلام آمادگی کرده اند.
نفجم گفت که رقابت های بین المللی جام فجر در هشت وزن قانونی برگزار می شود.
در دوره گذشته مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر که با حضور کشورهای ایران، ارمنستان، برزیل، هند، عراق، لیبی، روسیه، آذربایجان، سنگال، ترکیه و افغانستان و در 4 وزن المپیکی برگزار شد، تیم ایران با 3 مدال طلا، 2 نقره، 4 برنز و 42 امتیاز قهرمان شد و تیم های افغانستان و روسیه در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی

پس از نتایج شگفت‌انگیز تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا و صعود به جام جهانی، این تیم در رنکینگ جهانی چهار پله صعود کرد.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این درحالی است که در روزهای گذشته تیم ملی فوتسال افغانستان با درخشش در جام ملت‌های فوتسال آسیا به جایگاه پنجم این مسابقات راه پیدا کرد و جواز حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم همه ایرانی هستند و حالا افغانستان به قدرتی تازه در فوتسال آسیا تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد