Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 22 فروردین آغاز شد و تا ساعت 18 بعدازظهر روز شنبه 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. خبرگزاری میزان – گروه سیاسی : ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 22 فروردین آغاز شد و تا ساعت 18 بعدازظهر روز شنبه 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو روز گذشته از ثبت‌نام نامزدها به مانند سال‌های گذشته ستاد انتخابات کشور شاهد حواشی‌ای پررنگ‌تر از متن بوده است؛ افرادی که بدون در نظر گرفتن شرایط و ضوابط و صلاحیت‌های مندرج در قانون صرفا برای دیده شدن اقدام به نام نویسی در انتخابات می‌کنند و بعضا موجبات سوء استفاده رسانه‌های معاند و دردسر دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات را فراهم می‌آورند. البته به تعبیر یکی از بزرگان یکی از وجوه مثبت استقبال مردم از اقشار و طیف‌های مختلف برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، آن است که این مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آن خود می‌دانند.در ادمه به مهم‌ترین حواشی دو روز ابتدایی ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم می‌پردازیم.

رئیس جمهور شوم به همه بیکاران 150 میلیون حقوق می دهم

صبح روز سه شنبه فردی با مدرک ششم ابتدایی برای ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد و وعده داد تا به بیکاران به صورت ماهانه 15 میلیون تومان حقوق دهد و علاوه بر این افزود: ناسا(آژانس فضایی آمریکا) را به ایران منتقل می کنم.رييس جمهور شوم با ترامپ مسابقه شنا مى گذارم

داوطلب دیگری در واکنش به مواضع اخیر ترامپ {رييس جمهور آمريكا}، اظهار کرد: رييس جمهور شوم در كشور هند با ترامپ مسابقه شنا مى گذارم.الهام از بالا برای تصدی ریاست جمهوری!

فرد دیگری که بازنشسته بيمه بود ادعا کرد که از سوی خداوند به او الهام شده تا ثبت نام كند.ثبت نام «مرکل گونه» یک بانو

تنها خانمی که در ساعات ابتدایی روز سه شنبه برای رئیس جمهور شدن اعلام آمادگی کرد؛ دلایل ثبت نام خود را اینگونه روایت کرد: "زنان براى رياست جمهورى مناسب تر هستند مانند مركل، البته الگو من مركل نيست."برادران دوقلو با شعار اشتغال آمدند

حوالی ظهر سه شنبه بود که حسن و حسين سيد هادی دو برادر دوقلو متولد 1366 هم با شعار اشتغال برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شدند.رفیق بازی در نهاد ریاست جمهوری!

فرد دیگری که امروز به ساختمان وزارت کشور آمد تا برای رئیس جمهور شدن اعلام آمادگی کند فردی بود که در انتخابات پيشين هم ثبت نام كرده بود؛ وی در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت از مخالفت خانواده خود با این اقدامش گفت و درباره گزینه معاون اولی خود اظهار کرد: يكى از دوستانم را به عنوان معاون اول انتخاب مى كنم.بیکارم؛ کار بدهید کنار می کشم!

اما حاشیه های وزارت کشور به اینجا ختم نشد، حوالی ظهر روز سه شنبه، جوان دیگری برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و گفت: "با توجه به اینکه کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی هستم از مسئولین وزارت ورزش و جوانان تقاضا می‌کنم که شغل مناسبی را در اداره ورزش شهرمان به من بدهند."

وی همچنین اضافه کرد: اگر شورای محترم نگهبان نسبت به من نظر مثبتی داشته باشد، احتمال دارد که رأی خوب چند میلیونی داشته باشم.به پیغمبر، پیغمبرم!/ برای نجات ایرانیان آمده ام!

فرد دیگری که ادعا می‌کرد که پیغمبر هست با حضور در ستاد انتخابات کشور کلکسیون داوطلبان ریاست جمهوری را تکمیل کرد؛ این فرد به خبرنگاران می گوید ادعای پیغمبری دارد و از طرف خدا مامور شده تا با رئيس جمهور شدن مردم را نجات بدهد.رئیس جمهور بالقوه ای که هیچ کفشی اندازه اش نیست!

فرد دیگری روز سه شنبه بدون کفش برای نشستن بر منصب ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد؛ این فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بدون کفش در وزارت کشور حضور پیدا کردید؟ گفت: سایز پاهایم بزرگ است و کفشی برای من تولید نشده که من آن را بپوشم.22 میلیون رای دارم!

فرد دیگری با حضور در ستاد انتخابات کشور واقع در ساختمان معروف خیابان فاطمی گفت: 62 سال سن دارم، اگر ردصلاحیت نشوم، 22 میلیون رای دارم!نماینده بالقوه مجلس، رئیس جمهور بالقوه شد!

فرد دیگری که پیش‌تر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بود، روز سه شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد و گفت: رنگ آبی آسمانی را به عنوان رنگ ستاد های انتخاباتی خود اعلام می کنم.

او از حل مشکلات مردم و منطقه به عنوان یکی از دلایل ثبت نام خود نام برد و وعده داد تا با بالابردن بهره های بانکی، کیفیت زندگی مردم را بهبود بخشد.کابینه‌ام کامل است/ از نام بردن اعضای دولت دوازدهم معذورم!

دومین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در روز چهارشنبه همانطور که پیش بینی می‌شد خالی از حواشی نبود.
داوطلبی که مى‌گويد متولد 1331 است و كابينه و معاون اول خود را هم انتخاب كرده اما چون منع قانونى دارد از بردن نام آنها معذور است، به ستاد انتخاباتی وزارت کشور آمد.مردی با کیف صورتی که توجه خبرنگاران را جلب کرد

همچنین فرد دیگری با در دست داشتن یک کیف صورتی که توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد، به وزارت کشور آمد.اگر رئیس جمهور شود، ظریف وزیر خواهد ماند

فرد دیگری که عنوان کرده بود اگر رئیس جمهور شود، ظریف وزیر خواهد ماند نیز در ستاد انتخاباتی وزارت کشور حاضر شد. اين ثبت نام كننده مى گويد كابينه ام را چيده‌ام و تنها رقيبم فقر و بيكارى است.داوطلب کرواتی به وزارت کشور آمد

ثبت نام كننده كرواتى مى‌گويد تمام كارهايم را بر اساس دستورات دین انجام مى‌دهم و بر اين اساس هم امروز به ستاد انتخابات آمدم. اعلام آمادگی جوان 19 ساله دبیرستانی برای ریاست جمهوری؛ قول 100 روز نمی‌دهم!

در ادامه دومین روز ثبت نام انتخابات، ثبت نام كننده‌ای وارد وزارت کشور شد که مى‌گويد 19 ساله است و در مقطع اول دبيرستان تحصيل مى كند؛ او مى گويد قول 100 روز نمى‌دهد.با دیپلم، اولویتم اقتصاد است/ سوال بپرسید تا پاسخ بدهم!

یکی از داوطلبان که اهل قم، متولد سال 45 و دیپلمه است نیز اولويتش اقتصاد است و به خبرنگاران مى‌گويد كه به تمام سوالات شما پاسخگو هستم.نامه‌ احمدی‌نژاد به‌ رهبر معظم انقلاب: کاندیدا نمی‌شوم

رئیس‌جمهور سابق کشورمان که روز چهارشنبه با حضور در وزارت کشور کاندید انتخابات ریاست جمهوری 96 شد، 6 مهر ماه سال گذشته با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری تاکید کرده بود که برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم. وعده‌های گردوغباری سه داوطلب ریاست جمهوری

حوالی ظهر روز چهارشنبه سه داوطلب که با لباس های عربی در ستاد انتخابات کشور حاضر شده و برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، ضمن دعوت از خبرنگاران برای حضور در استان خوزستان و وعده پذیرایی از آنها، قول دادند تمامی مشکلات مربوط به وجود گردوغبار و همچنین خشک شدن تالابهای این استان را در صورت انتخاب توسط مردم، در بازه زمانی کوتاه مدتی حل کنند.از شورای شهر جا ماندم؛ شانسم را برای ریاست جمهوری امتحان کردم!

در روز چهارشنبه یکی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پس از ثبت نام خود در جمع خبرنگاران گفت: می خواستم برای انتخابات شورای شهر شرکت کنم اما چون فراموش کردم و نتوانستم در تعطیلات نوروز، آنجا ثبت نام کنم، گفتم شانسم را برای رییس جمهور شدن امتحان کنم. 10 تومان قرض گرفتم تا بتوانم به وزارت کشور بیایم
یکی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام به شکلی غیرمتعارف در جمع خبرنگاران حاضر شد. او که به گفته خود از فرط خستگی نمیتوانست روی پاهایش بایستد، بر روی زمین نشست و گفت: ده هزار تومان قرض کردم و خودم را به ستاد انتخابات کشور رساندم تا رییس جمهور مردم شوم.

وی همچنین گفت: یکی از برنامه های من این است که دماغ هر کسی را که به ایران توهین کند، بشکنم. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند

سرای محله باغ‌فردوس در منطقه یک تهران در ۵ طبقه به مساحت ۱۵۵۰ بعد از تخریب یک ساختمان قدیمی در دست ساخت قرار گرفت. اتفاق جالب در این ساختمان قطع‌نکردن درخت چنار ۸۰ ساله‌ای است که وسط این بنا قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست کارگاه اجرایی این طرح در مورد مراحل کار گفت: «در تمام مراحل گودبرداری تلاش کردیم صدمه‌ای به ریشه این درخت وارد نشود و به ابعاد ۴ در ۵ متر مربع اطراف درخت حفظ و فاصله استاندارد آن از دیواره‌ها و سقف‌های اجرا شده در نظر گرفته شد. ارتفاع این درخت تا طبقه سوم و بالاتر کشیده شده و پس از اتمام، با فضاسازی مناسب در پای آن و اجرای باغچه، دیواره شیشه‌ای، حضور پرندگان و... به عنوان گنجینه سبزی در میانه سرا، نقطه قابل توجهی برای مراجعین خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت