Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@12:21:22 GMT

اخلاق بد نیمار و درد سر سازی برای بارسا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۱۲۱۸

اخلاق بد نیمار و درد سر سازی برای بارسا

رفتارهای نامناسب مهاجم بارسلونا در زمین بازی باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای باشگاه کاتالانی شده است.

به گزارش مشرق، نیمار یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا و ستاره تیم ملی برزیل به حساب می‌آید. برزیلی‌ها معتقد هستند نیمار نسبت به گذشته پخته‌تر شده است و مراقب رفتارش است. او می‌تواند برای توپ طلا یا جایزه The Best با دیگر ستاره‌های کنونی جهان یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به رقابت بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نیمار تنها در زمین نبوغ خود را نشان نمی‌دهد. او گاهی اوقات فراموش می‌کند که رفتارهای کودکانه‌اش را انجام ندهد. مهاجم برزیلی برابر مالاگا دوباره این کار را انجام داد و باعث شد تیمش ۱۰ نفره شود. بارسا در نهایت با دو گل مغلوب میزبانش شود. این اتفاق در حالی رخ داد که هم‌ تیمی‌هایش بیش از همیشه به نیمار نیاز داشتند و با اخراج او کار برای جبران نتیجه سخت شد. رفتار نیمار ۲۵ ساله که دو دوره مختلف کاپیتان تیم ملی بوده غیر قابل درک است.

با این حال لویس انریکه جو ورزشگاه را عامل این اتفاق دانست و به حمایت از مهاجم خود پرداخت. سرمربی بارسلونا گفت: یک کارت زرد به خاطر بند کفش. او به کارت زرد اول نیمار اشاره کرد اما داور به خاطر رعایت نکردن فاصله لازم مهاجم بارسا را جریمه کرد. این نخستین بار نیست که نیمار با کفش‌هایش مشکل دارد. در دو ماه اخیر، در پنج بازی، نیمار کفش‌هایش را عوض کرد و بندهای کفش‌ خود را در زمین بازی بست.

انریکه پس از دیدار برابر مالاگا در این باره اظهار کرد: همیشه مشکلاتی با برخی از کفش‌ها وجود دارد .به همین خاطر همیشه جوراب‌هایش را عوض می‌کند. می‌دانیم حضور نداشتن یک بازیکن در زمین ریسک است اما ترجیح می‌دهم یک دقیقه بیرون از زمین باشد تا بازی‌ را به راحتی ادامه دهد. سعی خواهیم کرد این اتفاق دیگر رخ ندهد.

مشکل نیمار تنها کفش‌هایش نیست. او نمی‌تواند خشم خود را کنترل کند.مهاجم برزیلی در میان بازیکنان بارسلونا بیشترین کارت زرا را در طول فصل دریافت کرده است. او ۱۵ کارت زرد در این فصل گرفته است. ۹ کارت را زمانی داوران به او نشان دادند که که توپ در جریان بازی نبود.

مشکل کارت زردها

بارسلونا با کارت زردها در این فصل مشکل داشته است. در ۴۹ بازی این تیم آبی اناری‌ها ۱۰۷ کارت زرد و ۴ کارت قرمز ( ژرمی متیو در لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو روبرتو و لوئیس سوارس در کوپا دل ری و نیمار در لالیگا) دریافت کردند. بارسلونا سومین تیم اسپانیایی است که بیشترین کارت را در همه رقابت‌ها دریافت کرده است. تنها آلاوس با ۱۲۰ و سویا با ۱۱۵ کارت بالاتر از این تیم قرار دارند. آبی اناری‌ها در میان هشت تیم حاضر در لیگ قهرمانان در این زمینه از همه بالاتر هستند. مادرید با 90 کارت زرد اتلتیکو مادرید ۹۴، موناکو 89، دورتموند 70 ، بایرن 60 ، یوونتوس ۸۹ و لستر سیتی 80 هستند.

بارسلونا میانگین ۱۱.۴ خطا در هر بازی را دارد. آمار نشان می‌دهد آبی اناری‌ها در هر بازی ۲.۱ کارت زرد دریافت می‌کنند. از طرفی میانگین کارت زردهای نیمار در هر سه بازی یک کارت است. بازیکن برزیلی از اتفاق های رخ داده درس نمی‌گیرد. او پس از اخراجش هنگام خروج از زمین، برای داور دست زد و همین موضوع باعث شد دو جلسه دیگر به محرومیتش اضافه شود و دیدار حساس ال‌کلاسیکو در سوم اردیبهشت را از دست دهد.

دو سال بدون کارت قرمز در لالیگا

نیمار اولین بازیکن بارسلونا در فصل جاری لالیگا است که کارت قرمز می‌گیرد. آخرین باری که یک بازیکن تیم کاتالانی کارت زرد دریافت کرد به ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد. در آن زمان خاویر ماسکرانو در دیدار برابر ایبار اخراج شد.

به نظر می‌رسد نیمار برای این مشکل راه حلی پیدا کرده است. به نقل از UOL اسپورت مهاجم برزیلی قرار است از خواکین والدس، روانشناس لوییس انریکه کمک بگیرد تا شاید رفتار هایش در زمین مسابقه تغییر پیدا کند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری

آرائوخو این هفته ها هیچ نشانی از یک مدافع مطمئن ندارد و دائما بارسلونا را به دردسر می اندازد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد اما رونالد آرائوخو بازهم در خط دفاعی متزلزل نشان داد و با انجام خطای پنالتی، یک گل را به خفاش ها تقدیم کرد. 

به نقل از اوپتا؛ با در نظر گرفتن سه فاکتور خطای پنالتی، دریافت کارت قرمز و اشتباه منجر به گل، رونالد آرائوخو بدترین عملکرد را در بین مدافعان شاغل در لالیگا طی همه رقابت های فصل جاری داشته است. او 2 اشتباه منجر به گل داشته، 2 بار کارت قرمز گرفته و 2 بار هم خطای پنالتی مرتکب شده است. انتقادات از این مدافع اروگوئه ای به خصوص پس از اخراج او مقابل پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. آرائوخو امشب هم یک خطای پنالتی قابل اجتناب انجام داد و کار بارسلونا را سخت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ