Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:56:07 GMT

امروز کشور با عقلانیت و تدبیر اداره می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۱۶۵۹

امروز کشور با عقلانیت و تدبیر اداره می‌شود

فرماندار لاهیجان با تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید به نسل جوان و دانش آموزان، اظهارکرد: امروز کشور با عقلانیت و تدبیر اداره می شود و این امر مسیر پیشرفت کشور را هموار کرده است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سیدمحمد احمدی در همایش مشارکت حداکثری با حضور دانش‌آموزان رای اولی لاهیجان ضمن خیر و مقدم به مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، دانش آموزان و سایر حاضرین اظهار داشت: نزدیک به ۴۰ سال از یک انقلاب متمایز در دنیا به نام انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) که توسط بخش اعظمی از همین دانش اموزان، دانشجویان و مردم غیور ایران اسلامی شکل گرفت، می گذرد و جمهوری اسلامی به دلیل ایثارگری های ملت و حضور حداکثری در انتخابات و با دانشی که جوانان کشور از خود نشان داده‌اند، تاکنون با اقتدار در جهان درخشیده است و روز به روز بر این اقتدار در همه سطوح و موضوعات افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به انحراف کشیده شدن سایر انقلاب های دنیا، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهایی که انقلاب کردند نتوانستند اقتدار را حفظ کنند و در طول تاریخ به انحراف کشیده شدند اما انقلاب اسلامی ایران با گذشت حدود ۴۰ سال، روز به روز بر اقتدارش افزوده می شود و یکی از دلایل اصلی آن حضور مردم در همه عرصه ها در بدنه نظام است.

احمدی تصریح کرد: کشوری در جهان مقتدر است که علاوه بر قدرت نظامی، دارای قدرت نرم و سخت هم باشد و یکی از دلایل حضور مردم در صحنه های مختلف، شرکت در انتخابات است که با مشارکت اقشار مردم در عرصه های ملی ، استانی و شهرستانی تجلی می یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید به نسل جوان و دانش آموزان، اظهارکرد: امروز کشور با عقلانیت و تدبیر اداره می شود و این امر مسیر پیشرفت کشور را هموار کرده است، خوشبختانه دولت یازدهم با حمایت قاطع مقام معظم رهبری و پشتوانه قوی مردمی در اعتلای نظام اسلامی تلاش می کند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند جوانان و دانش آموزان در توسعه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: این که می گویم شما دانش اموزان آینده سازان این مملکت و نظام هستید دلیلش این است که در آینده، کشور به دستان شما اداره خواهد شد.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه انتخابات یکی از مقوله های مهم و اساسی در مردم سالاری است، خاطرنشان کرد: مردم در کشور ما سالار و ولی نعمت هستند و در تمامی امور و اداره کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش دارند، امروز این توفیق نصیب شما دانش آموزان عزیز شده که بتوانید رای دهید و در آینده کشور عزیزمان تاثیر گذار باشید.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، انتخاباتی است که موجب چرخش قدرت و حرکت در کشور می شود و رأی اولی ها می توانند با حضور در پای صندوق های رأی، محاسبات غلط دشمن را برهم بزنند و با انتخاب ارزشمند خود، ادامه دهنده راه توفیقات گذشته باشند.

احمدی تاکید کرد: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات و حضور پرشور و گسترده مردم فراهم شده، تمامی تلاش و هم و غم مجریان انتخابات، حضور آسان و سهل مردم در پای صندوق های رای و سلامت انتخابات است.

در این همایش همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: گفت: در دوران دفاع مقدس ۸۵۰ دانش آموز گیلانی با رشادت از کیان کشورمان دفاع کردند و این نشان دهنده آن است که آنها در همه مقاطع تاریخی آماده فداکاری بوده اند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل دانش‌آموزان در اداره هر چه بهتر مدارس گفت: انتخابات یکی از جلوه هایی است که حضور موثر دانش آموزان می تواند باعث تزریق امید در جامعه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اهمیت رأی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر رئیس جمهور رأی بالای مردم را داشته باشد می تواند در مجامع بین المللی با قوت بیشتر به استیفای حقوق مردم بپردازد.

وی گفت: روز ۲۹ اردیبهشت روزی بسیار مهم و حساس و از روزهای ماندگار در نظام جمهوری اسلامی است که مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی ، شخصیت عالی اجرایی کشور را بر می گزینند.

مهدی حاجتی افزود: تمام تلاش مسئولان آموزش و پرورش این است که دانش آموزانی رشد کنند که بتوانند از حقوق خود دفاع کنند و در اجتماع تاثیرگذار و نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی رای یک امر زینتی نیست و تاکنون بسیار تاثیرگذار بوده و از این پس هم خواهد بود، گفت: همه چیز از جمله آزادی و استقلال در جمهوری اسلامی وجود دارد و انتظار این است که رییس جمهوری انتخاب شود که در تراز ملت ایران باشد.

حاجتی با توصیه به دانش آموزان و اقشار فرهنگی جامعه، از آنان خواست با حضور در صندوق های رای مشارکت حداکثری در کشور را به نمایش بگذارند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه امروز ساعت ۱۳:۵۵ اولین پرواز ورود عمره‌گزاران به کشور از جده انجام می‌شود، گفت: ما آماده هستیم بلافاصله بعد از پروازهای عمره امسال، عملیات حج تمتع را نیز با آمادگی آغاز کنیم و مشکلی بابت آغاز این عملیات پروازی بزرگ نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شمس‌الدین فرزادی‌پور اظهار کرد: عملیات اعزام زائران عمره که از روز سوم اردیبهشت آغاز شده بود با انجام ۲۲ پرواز به پایان رسید و از امروز ۱۳ اردیبهشت پروازهای بازگشت زائران عمره به کشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات اعزام زائران عمره پس از ۹ سال انتظار بالاخره در سال ۱۴۰۳ با توافق‌های صورت گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی احیا شد و مشتاقان زیارت بیت‌الله الحرام توانستند در قالب حج مفرده به این سفر معنوی مشرف شوند.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام مناسب این عملیات برنامه‌ریزی کردند؛ از آنجا که با پایان عملیات حج مفرده، عملیات اعزام زائران حج تمتع نیز در پیش است، ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردیم که در زمان مربوط بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی زائران بیت‌الله الحرام باشیم.

فرزادی‌پور تصریح کرد: عملیات اعزام زائران عمره ۱۴۰۳ بامداد روز سوم اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و طبق هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی مقرر شد با ۴۴ پرواز رفت و برگشت ۵۶۱۰ زائر اعزام شوند.

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره امسال از ۱۱ فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام و بر این اساس تلاش شد ایستگاه‌های پروازی مدنظر به گونه‌ای باشد که زائران ساکن در چندین استان همجوار بتوانند به راحتی و با طی کمترین مسافت خود را به ایستگاه پرواز برسانند.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تأخیرات هما در پروازهای رفت سفرهای عمره متوسط ۱۲ دقیقه بود که عامل بروز این تأخیرات هواپیما نبوده است، گفت: در عملیات بازگشت نیز روزانه ۲ پرواز از فرودگاه جده به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) و ۱۰ ایستگاه پروازی دیگر انجام می‌شود.

فرزادی‌پور با یادآوری اینکه امروز ساعت ۱۳:۵۵ اولین پرواز ورود عمره‌گزاران به کشور از جده انجام می‌شود، اظهار داشت: ما آماده هستیم بلافاصله بعد از پروازهای عمره امسال، عملیات حج تمتع را نیز با آمادگی آغاز کنیم و مشکلی بابت آغاز این عملیات پروازی بزرگ نداریم.

به گزارش ایمنا، در عملیات حج تمتع سال جاری نیز ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و روند اعزام زائران تمتع نیز از بیست‌وچهارم اردیبهشت کلید می‌خورد، آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا نیز از یکم تیر خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 749973

دیگر خبرها

  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند