Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@08:20:29 GMT

کشتن فرزند معلول پس از تماشای فیلم!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۱۹۹۰

یک زوج آمریکایی پس از تماشای فیلم «منچستر بای د سی» پسر نوجوان معلولشان را به قتل رساندند.

به گزارش خبرآنلاین، جفری فرانکلین ۱۶ ساله روز ۲۸ فوریه در ایالت نیویورک به دست پدر و مادرش به قتل رسید. آن‌ها پس از تماشای فیلم «منچستر بای د سی» دست به این جنایت زدند.

کیسی افلک در فیلم «منچستر بای د سی» نقش مردی را بازی می‌کند که در یک آتش‌سوزی فرزندانش را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جوزف مک‌براید دادستان شهر چینانگو در نیویورک در این باره گفت‌: «والدین دو ساعت پس از تماشای فیلم جفری را کشته‌اند.»

دادستان پرونده به قاضی گفت شخصیت افلک در فیلم پس از اعلام اینکه فرد به دلیل جنایت تصادفی محکوم نمی‌شود از تعقیب قانونی رهایی پیدا کرد.

تنها دو روز پس از اینکه «منچستر بای د سی» دو جایزه اسکار گرفت، یک آتش‌سوزی در خانه فرانکلین‌ها گزارش شد. خانه آن‌ها در ۳۰۰ کیلومتری شمال شهر نیویورک قرار دارد.

مک‌براید درباره این آتش‌سوزی و قتل جفری فرانکلین گفت: «قربانی به شدت سوخته بود. به دلیل آسیب‌های وارد شده به پیکر قربانی بر اثر آتش‌سوزی پزشکی قانونی قادر به تشخیص دلیل مرگ او نیست.»

البته از آن‌جا که در مجاری تنفسی قربانی اثری از دود یا دوده دیده نمی‌شود می‌توان پی برد که او پیش از آن که در آتش بسوزد مرده است.

این زوج سال ۲۰۱۲ جفری را به فرزندی پذیرفته بودند و پس از آن از فشار بار مالی ناشی از هزینه‌های نگهداری او بارها در فیسبوک گلایه کرده بودند. دادستان نیز این موضوع را در دادگاه مطرح کرده است.

خانم فرانکلین که در حال حاضر باردار است به بازجویان پرونده گفته بود شب حادثه برای خرید دارو از خانه بیرون رفته است اما در تحقیقات مشخص شد که او به هیچ داروخانه‌ای مراجعه نکرده است. آقای فرانکلین هم مدعی است که شب حادثه سگ‌هایش را برای گردش بیرون برده بود.

این زوج در صورت محکومیت در دادگاه به ۲۵ سال زندان محکوم می‌شوند. البته هیچ کدام از آن‌ها به این جنایت اعتراف نکرده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام و جمال موسیالا، دو ستاره جوان حال حاضر فوتبال اروپا هستند که هر کدام در تیم خود عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشته‌اند.

بلینگام در رئال مادرید و موسیالا در بایرن مونیخ تمام توجهات را به خود جلب کرد و نشان داده‌اند که چگونه با سن کم می‌توانند در تیم‌های بزرگ و همینطور مسابقات حساس با دقت عمل کنند.

جیمی کاراگر، کارشناس سی‌بی‌اس اسپورت، در مقایسه این دو بازیکن تایید کرد که بیشتر طرفدار موسیالا است:"او منحصربه‌فرد است، شما کمتر بازیکنی مثل او می‌بینید که میانه میدان اینطور دریبل بزند. بلینگام که بازیکن فوق العاده‌ای است، کاملا متفاوت است. تعداد بسیار کمی از بازیکنان، در صورتیکه در حال حاضر در فوتبال اروپا وجود داشته باشند، مثل موسیالا هستند.

وقتی چنین بازیکنانی را می‌بینید که به راحتی بازیکن مقابل را از پیش رو برمی‌دارند، یاد وقتی می‌افتید که بچه بودید و بازی‌های مارادونا را تماشا می‌کردید.

بلینگام و موسیالا دو بازیکن تماشایی هستند اما کاملا با هم تفاوت دارند ندارد. من عاشق تماشای بازی موسیالا هستم. احتمالاً از تماشای بازی او بیشتر از تماشای جود بلینگام لذت می‌برم.

جود واقعا جذابیت خاصی دارد. اما کاری که او انجام می‌دهد خاصی است؛ کسی که واقعا می‌تواند دریبل بزند. من در مورد یک وینگر صحبت نمی‌کنم که در گوشه‌ها از مقابل یک بازیکن عبور کند این درمورد یک هافبک وسط متفاوت است."

دیگر خبرها

  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد