Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شرکت کشت و صنعت شهید مطهری،گفت: بنیاد مستضعفان برای احیا باغ سیب ۱۵.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است که حدود ۳ میلیارد آن برای آبیاری تحت فشار بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدرضا بابائی در مراسم بازدید اصحاب رسانه از باغ سیب مهرشهر کرج که پیش از ظهر امروز انجام شد، اظهار داشت: اراضی باغ سیب مهرشهر به مساحت 272 هکتار در مالکیت بنیاد مستضعفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شرکت کشت‌ و صنعت شهید مطهری با بیان اینکه از سال 92 این باغ جهت احیا به شرکت کشت وصنعت شهید مطهری تحویل شده است، گفت: مطالعات جامعی برای احیای این اراضی توسط تیم کارشناسی به لحاظ اقتصادی، زیست محیطی و فنی با همکاری سازمان پارک‌ها و سازمان جهاد کشاورزی انجام شده است.

بابائی با اشاره به اینکه باغ سیب مهرشهر در 5 فاز اجرایی احیا می‌شود، افزود: در سال 92 که ما باغ را تحویل گرفتیم 30 هزار اصل نهال در باغ وجود داشت.

وی ادامه داد: فقط در سال 94، 26 هزار اصله نهال توسط شرکت در باغ کاشته شده است.

قائم مقام شرکت کشت‌ و صنعت شهید مطهری با اشاره به اینکه مجوزهای لازم برای حذف درختان قدیمی و غیر مثمر اخذ شده است، عنوان کرد: در حال حاضر نهال‌های جدید در حال غرسهستند.

بابائی با بیان اینکه در مجموع برای کل این اراضی پیشبینی کاشت 172 هزار اصل نهال را داریم، گفت: این تعداد 5 برابر نهالهایی است که در زمان تحویل در این باغ موجود بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این باغ، خاطرنشان کرد: تاکنون سیستم آبیاری تحت فشار و برق رسانی برای این باغ فراهم شده است که قبلا این امکانات وجود نداشت.

بابایی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای این مجموعه برنامه کاملی در نظر گرفته است، بیان کرد: در مجموع پس از اخذ مجوزهای لازم برای کل این اراضی یک گلخانه 9 هکتاری تولید سبزی، سیفی و گلهای زینتی احداث میشود.

وی افزود: بنیاد مستضعفان برای این مجموعه حدود 15.5 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است که حدود 3 میلیارد آن برای آبیاری تحت فشار بود که تقریبا محقق شده است و بقیه برای ایجاد باغ، تاسیسات و بقیه امور صرف میشود.

انتهای پیام/

R41451/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی