Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رازقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 14 عصر امروز حادثه تصادف یک دستگاه موتور سیکلت با 2 دستگاه خودروی نیسان و کامیونت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید آوینی قبل از پل شهید رجایی به مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد.
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه موتور سیکلت بدلایل نامشخص با 2 دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت برخورد کرد که بدلیل شدت جراحات وارده راکب جوان موتور سیکلت جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمد رازقی خاطرنشان کرد: ترک نشین این موتور سیکلت که یک خانم 25 ساله بود بدلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهدای هفت تیر منتقل شد.
وی علت این سانحه رانندگی را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به موتور سواران توصیه کرد به هنگام تردد در بزرگراهها و آزاد راهها با سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی حرکت کنند و همچنین حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7243/6139

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران

سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ، از توقیف دو موتورسیکلت سنگین که در بزرگراه‌ها در حال لایی کشیدن بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اولین موتورسیکلت، یک موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۴۰۰ بود که در محدوده بزرگراه خرازی به شرق بوستان جوانمردان تردد می‌کرد. این موتورسیکلت با اجرای طرح مهار، توسط رئیس منطقه ۲۹ راهور توقیف شد.

سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ درباره توقیف دومین موتورسیکلت ادامه داد: همچنین موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی نیز در محدوده تونل غزه به شرق، با طرح مهار توسط عوامل نامحسوس توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه این موتورسیکلت‌های برای خود راکبان و سایر شهروندان خطر دارند، افزود: لایی کشیدن و سرعت زیاد این دو موتورسیکلت سنگین، باعث ایجاد خطرات بسیاری می‌کرد؛ بنابراین بر اساس قانون با متخلفان برخورد و هر دو موتورسیکلت توقیف شدند.

عبادی گفت: پلیس به محض رویت و رصد این نوع موتورسیکلت‌های سنگینی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند؛ طبق قانون برخورد نموده و این موتورسیکلت‌ها را طبق قانون اعمال قانون و به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان تهرانی خواست که با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • زورگیران بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی به نام شهید مدافع حرم