Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امير علي نبويان و بهاره افشاري دو هنرمندي هستند که عکس هايي با ساعت هاي گران قيمت برند لوکس لامبورگيني گرفته اند.


امير علي نبويان و بهاره افشاري
در سال 1981 ميلادي آقاي تونينو لامبورگيني (Tonino Lamborghini ) نام تجارت خود را که بيانگر اصالت و تجارت خانوادگي خود بود را تحت عنوان يک برند جديد و لوکس به دنيا معرفي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقاي تونينو لامبورگيني با بهره گيري از تجربيات حرفه اي خانواده خود در زمينه خودروي لامبورگيني و طراحي منحصر به فرد آن،
برند جديد خود را منحصر به توليد محصولات لوکسي نمود که همان القاي نوآوري وهنر ايتاليايي و طراحي بسيار لوکس را در مخاطبان خود در سرتاسر دنيا بنمايد.
محصولاتي از قبيل : ساعت،تلفن هاي موبايل و آخرين ابزار مد و لوازم ورزشي و نوشابه انرژي زا که تماما در زمره لوکس ترين محصولات موجود در بازارهاي بين المللي شناخته
مي شوند و تجلي گر اين شعار معروف لامبورگيني هنر و استعداد ايتاليايي در اذهان مصرف کنندگان و مخاطبان مي شود.
در طول 30 سال از ورود برند تونينو لامبورگيني Tonino Lamborghini  تغييرات متنوعي بر روي محصولات صورت پذيرفته است
به طوري که همواره آنها را چه از نظر تکنولوژي به کار برده شده و چه از نظر طراحي در زمره رتبه هاي اول محصولات لوکس دنيا قرار مي دهد و هر محصول منحصرا بيانگر اصالت و هنر ايتاليايي باشند.
به تازگي اميرعلي نبويان و بهاره افشاري دو هنرمندي هستند که عکس هايي با ساعت هاي گران قيمت برند لوکس لامبورگيني گرفته اند.

 امير علي نبويان و بهاره افشاري



خبرپو
اخبار مرتبط:
امير علي نبويان از زندگي شخصي اش مي گويد!/پدرم شيشه مي‌شکست، من تنبيه مي‌شدم !
اميرعلي نبويان از آرزوها و زندگي اش مي گويد!
اميرعلي نبويان از زندگي شخصي اش مي گويد، مي خواهم گزارشگر فوتبال شوم
افشاگري نبويان از محدوديت هاي تلويزيون در فينال لباهنگ خندوانه + عکس 
شب غافلگيري پژمان بازغي و نبويان در خندوانه‌ا + تصاوير

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از افزایش لوکس نوری در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزایش حجم کمی و کیفیت نور و روشنایی بوستان‌های سطح منطقه ۷ در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نورپردازی‌های شهری از جمله عناصر تأثیرگذار در فضاهای قابل استفاده شهروندان است و تأثیر بسزایی در زیبایی و آرامش‌بخشی محیط شهری دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: نورپردازی اصولی المان‌های شهری و فضای سبز علاوه بر زیبایی‌های بصری به آن مکان هویت می‌بخشد و تصویر منحصر به فردی برای مردم محلی و مسافران ایجاد می‌کند.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در همین راستا منطقه ۷ شهرداری اصفهان اقدام به افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان بوستان بنفشه، بوستان صفا، مادی فرسخ، باغ فدک و سایر بوستان‌های خطی منطقه را نام برد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش لوکس نوری بوستان بنفشه واقع در خیابان فلاطوری شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۸۰ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری بوستان صفا، واقع در ابتدای خیابان فلاطوری نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ جدید به تعداد ۴۵ عدد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

سلطان‌آقایی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی، افزایش لوکس نوری مادی فرسخ در خیابان کاوه نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۲۹ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقش محوری باغ فدک در توسعه گردشگری شهر اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در باغ فدک ۴۰ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات ال‌ای‌دی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال و ۹۰ پروژکتور ۱۰۰ وات نیز با هزینه بالغ بر چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

کد خبر 750500

دیگر خبرها

  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده