Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:53:20 GMT

بین کشتی آزاد و فرنگی باید در قم رقابت ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۴۴۰۱

بین کشتی آزاد و فرنگی باید در قم رقابت ایجاد شود

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان این که ظرفیت فنی مربیان ما در بخش آزاد کافی و استاندارد نیست، گفت: بین کشتی آزاد و فرنگی باید در قم رقابت ایجاد شود.

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استان قم هنوز کسانی هستند که دغدغه کشتی را دارند و آماده در اختیار دادن علم و دانایی خود در اختیار جامعه کشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینه‌های دوره‌های علمی و عملی مربیگری، نیازمند توسعه هستیم و برگزاری دوره‌های مربیگری در دستور کار هیئت کشتی قم قرار دارد.

وی افزود: با توجه به آمار موجود در سال ۹۵ دوره‌های مربیگری و داوری ما امسال محدود بوده است. در زمینه مربیگری و داوری هر اندازه پیشرفت کنیم بهتر می‌توانیم از حق و حقوق کشتی گیران خود دفاع کنیم. حضور داوران ما در سطح برتر کشور هر اندازه بیشتر باشد با موفقیت ورزشکاران نیز نسبت مستقیم دارد و ورزشکاران ما با اعتماد به نفس بیشتری در میادین حاضر می‌شوند.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در زمینه لیگ‌های استانی باید در سطح استان با قدرت بیشتری پیش برویم. کشتی آزاد قم باید احیا شود. ما به همان اندازه که در کشتی فرنگی پیشرفت کرده‌ایم در بخش آزاد نیز باید حرفی برای گفتن داشته باشیم البته این یک واقعیت است که ظرفیت فنی مربیان ما در بخش آزاد کافی و استاندارد نیست.

وزیری بیان داشت: برای این منظور پیشنهاد شده که ورزشکاران ما در چارچوب خاصی و با کمک مالی اداره ورزش و جوانان زیر نظر مربیان درجه اول خارج از استان تمرین کنند. امیدواریم رقابتی بین کشتی آزاد و فرنگی ایجاد شود و در این رقابت سالم کشتی آزاد رشد کند و کشتی فرنگی نیز جایگاه خود را ارتقا دهد.

وی تأکید کرد: در مورد توسعه کشتی در روستاها و بخش‌ها می‌توان کارهای موثری انجام داد. ما می‌دانیم که در گوشه و کنار استان در کشتی استعدادهای خوبی داریم. از نظر هزینه‌ها و تأمین تشک کشتی، اداره کل ورزش و جوانان قم این آمادگی را اعلام کرده که در زمینه تأمین زیر ساخت‌ها کمک کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: ۲ فرنگی کار قمی شامل مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حضور دارند و محمد جواد رضایی کشتی گیر جوان ما نیز در انتخابی تیم ملی جوانان موفق به کسب مدال طلا شد و گزینه اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت حماس به قاهره می‌رود

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیئتی از این گروه قرار است به زودی برای گفتگو‌های بیشتر به مصر سفر کند.

به گزارش الجزیره، این جنبش در بیانیه خود اضافه کرد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بر مثبت‌نگری در روند بررسی پیشنهاد آتش‌بس تاکید داشته است. 

حماس روز گذشته اعلام کرد که در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس است. 

شبکه المیادین می‌گوید نسخه‌ای از آخرین طرح آتش‌بس را به دست آورده و بر اساس آن، هدف اصلی مبادله «همه اسرا» و بازگشت آرامش پایدار به منطقه است. 

 گفته می‌شود این توافق سه مرحله دارد و مراحل آن هر کدام ۴۰ روزه است که قابلیت تمدید دارد. قرار است طی مرحله اول، ارتش اشغالگر از مناطق پرجمعیت عقب نشینی کرده و به مرز نزدیک‌تر شود. همچنین در این مرحله قرار است حماس دست کم ۳۳ اسیر صهیونیست را آزاد کند. در مقابل، رژیم صهیونیستی نیز به ازای هر زندانی اسرائیلی ۲۰ کودک و زن فلسطینی را آزاد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران