Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا با رقابت ۸ تیم قاره کهن روز پنجشنبه در ساری در حالی آغاز که ۷۰ تکواندوکار آسیایی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در رقابت‌های آغازین روز این مسابقات تیم شهدای مدافع حرم ساری به مصاف تیم آریانا افغانستان رفت و همزمان با این مسابقه تیم‌های پاکستان و شهرداری ورامین روی شیاپ چانگ رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در پنج وزن منفی 54 تا مثبت 82 کیلوگرم در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری درحال برگزاری است.

مسئول برگزاری این مسابقات گفت: درهفتمین مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا، هشت تیم شامل عراق (2 تیم )، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری ، حضور دارند.

سیدحسین زینال حسینی افزود: در گروه یک این مسابقات‌، تیم‌های شهرداری ورامین، پاکستان، پلیس عراق و عمان حضور دارند و در گروه دوم هم تیم‌های شهدای مدافع حرم ساری، مقاومت ساری، آریانا افغانستان و الکتریسیته عراق به مصاف هم خواهند رفت.

25 داور داخلی وخارجی درساری

وی گفت: 13 داور خارجی به همراه 12 داور ایرانی هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا در ساری را قضاوت خواهند کرد.

زینال حسینی افزود: ناظر فنی مسابقات از کنفدراسیون آسیا که سنگاپوری است عصرچهارشنبه وارد ساری شد تا علاوه بر مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، مسابقات بین المللی جام فجر در ساری را نیز نظارت کند.

این مسابقات عصر جمعه 26 فروردین ماه با شناخت تیم قهرمان به پایان می‌رسد.

در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 متیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.

انتهای پیام/

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور ۳۶۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، بهزاد غفاری در حاشیه برگزاری این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 360 نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم تا ششم اردیبهشت برای بانوان و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

وی با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی بانوان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات 12 نفر در رشته شنا، دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 7 تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که در مجموع 130 نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان آقا در این مسابقات را 230 نفر عنوان کرد و گفت: در رشته شنا 15 نفرف در رشته‌های دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 8 تیم والیبال و 8 تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا