Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:09:05 GMT

۲۱۴ پروژه نیمه تمام همدان به بخش خصوصی واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۶۱۸۱

۲۱۴ پروژه نیمه تمام همدان به بخش خصوصی واگذار شد

استاندار همدان گفت: در استان ۲۱۴ پروژه نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شده و علاوه بر ۸۵۰ میلیارد تومان مصوبات سفر ریاست جمهوری ۱۰۰ میلیارد تومان هم اضافه به راه آهن تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدناصر نیکبخت عصر امروز در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان همدان با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: 6 معاون وزیر راه و شهرسازی ایشان را در سفر به همدان همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بالای 40 درصد حوزه زیرساختی و عملکردی دولت در وزارت راه و شهرسازی در حوزه مدیریت دکتر آخوندی است، گفت: استان همدان از سوی وزارت راه و شهرسازی به خوبی منتفع شده و راه آهن را که خواسته دیرینه مردم همدان بود در ملایر به بهره‌برداری رسیده و در همدان نیز به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نیکبخت گفت: آزادراه همدان ساوه در زمان مدیریت دکتر آخوندی به اتمام رسید و هم‌اکنون آنچه نیاز استان است در تمام شهرستان‌ها در دست اقدام و اجرا خواهیم داشت که مژده آغاز عملیات اجرایی را وزیر اعلام خواهند کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در نوسازی ناوگان هوایی قراردادهای بسیار خوبی بسته شد تا هواپیماهای جدید وارد کشور شود، افزود: پس از برجام علاوه بر ورود هواپیما، ریل هم با درایت دکتر آخوندی و تدبیر دولت به استان‌ها رسید.

وی افزود: ما به دنبال دستور دکتر آخوندی برای اختصاص هواپیمای 50 نفره به همدان بودیم که خبری دریافت کردیم که قرارداد خرید 20 هواپیمای 50 نفره با ایتالیا بسته شده است.

نیکبخت با تشکر از مجلس شورای اسلامی به خاطر اعتماد مجدد به دکتر آخوندی گفت: با خرید هواپیماها سالانه 4 میلیارد دلار ارزی که معادل یک دهم کل درآمد نفت است و به ایرلاین‌های خارجی داده می‌شد، دیگر از کشور خارج نمی شود.

استاندار با بیان اینکه 81 درصد از کل اراضی استان همدان تحت آبیاری تحت فشار قرار دارد، گفت: ما اولین استانی هستیم که از پساب فاضلاب استان استفاده کردیم و پساب را به نیروگاه منتقل و 28 حلقه چاه را از مدار خارج کردیم تا دیگر آب دلیل فرونشست در آن منطقه نباشد‌.

وی گفت: در استان همدان 214 پروژه نیمه‌تمام به بخش خصوصی واگذار شده ‌و علاوه بر 850 میلیارد تومان مصوبات سفر ریاست ‌جمهوری 100 میلیارد تومان هم اضافه به راه آهن تخصیص یافت‌.

استاندار همدان تصریح کرد: مقدمات عملیات اجرایی ایستگاه جدید در منطقه میدان سپاه همدان فراهم می‌شود تا با حضور رئیس جمهور راه‌اندازی و عملیات اجرایی آن آغاز شود و بنا بر گفته وزیر راه و شهرسازی ایستگاه فعلی به عنوان ایستگاه باربری استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند

مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار