Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نفر در تاریخ خطای بزرگی کردند و موجب گسترش شیعه شدند اول یزید ابن معاویه خطا کرد که در آن جلسه زینب را نکشت اگر زینب را کشته بود کار شیعه تمام می شد و دومین خطای بزرگ را محمد رضای پهلوی مرتکب شد که خمینی را نکشت و او را تبعید کرد اگر پهلوی خمینی را کشته بود این همه شاهد گسترش شیعه نبودیم ! گروه فرهنگی جهان نيوز: تاثیر برجستگی و عظمت حادثه کربلا در حیات شیعه بر کسی پوشیده نیست بی شک نقش حماسی و تربیتی عاشورا اساس بالندگی و گسترش شیعه است و پیامبر این واقعه عظیم زینب کبری سلام الله علیها است شیر زنی که در رکاب امام زمان خود امام سجاد علیه السلام در انتقال این حقیقت نقشی بی نظیر ایفا کرد بویژه درآن مجلس تلخ تاریخی ، امام خمینی (ره) هم که خود معتقد بود « این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» در عصر حاضر احیاگر بی نظیر اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله است مبنا و اساس اسلام ناب عاشورا است و رسول بی بدیل انتقال این حقیقت بزرگ زینب کبری سلام الله علیه بود این دو بزرگوار نقش بی بدیل و حق بزرگی بعد از ائمه هدی علیهم السلام برگردن شیعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نقل است صدام ملعون روزی در جلسه شورای فرماندهی حزب بعث حاضر شد و در حالی که بشدت از امام خمینی (ره) عصبانی بود و بیش از3 ساعت صحبت کرد ، داماد این ملعون می گوید: صدام در این جلسه به حدی عصبانی بود که نمی توانست بنشیند و درحالی که مضطرب سرپا قدم می زد گفت : دو نفر در تاریخ خطای بزرگی کردند و موجب گسترش شیعه شدند اول یزید ابن معاویه خطا کرد که در آن جلسه زینب را نکشت اگر زینب را کشته بود کار شیعه تمام می شد و دومین خطای بزرگ را محمد رضای پهلوی مرتکب شد که خمینی را نکشت و او را تبعید کرد اگر پهلوی خمینی را کشته بود این همه شاهد گسترش شیعه نبودیم !

در شگفتم بعضی از بظاهر خودی ها در درک عظمت انقلاب اسلامی و ضرورت پاسداشت آن حتی به اندازه صدام هم شعور ندارند و برای حفظ قدرت و بدست آوردن چند رای به هر اقدامی متوسل می شوند !

خدایا در این روز عزیز، روز وفات شهادت گونه زینب سلام الله علیه از تو می خواهیم ما را قدردان رنجهای زینب و مجاهدت خمینی قرار بده !

*بهزاد زارع – دانشجوی مشروطی دانشگاه شهادت 24فروردین 96

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟