Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@06:10:24 GMT

حمله کونيگزگ آگرا RS1 به نمايشگاه خودروي نيويورک

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۶۳۷۴

خبرگزاري آريا - کونيگزگ بار ديگر با يکي از محصولات سفارشي خود پا به نمايشگاه خودروي نيويورک گذاشته است. اين محصول آگرا RS1 نام دارد.

کونيگزگ يک نسخه‌ي خاص از ابر خودروي خود را به نمايشگاه خودروي نيويورک آورده است؛ آگرا RS1 محصولي سفارشي براي يک آمريکايي است که قرار است پس از نمايش در نيويورک به صاحبش تحويل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين شاهکار سوئدي داراي سقف جداشدني بوده و با رنگ سفيد همراه با رگه‌هايي از رنگ آبي تزئين شده است. رنگ آبي روي بالچه‌هاي جلو، حاشيه‌ها، ديفيوزر و باله‌ي عقب از سوي مالک خودرو انتخاب شده است. بخش عمده‌اي از طراحي داخلي خودرو با رنگ آبي پوشانده شده است و قطعات فيبر کربني و آلومينيومي نيز در اين طراحي ديده مي‌شوند.مشخصات کلي و فرآيند توليد اين محصول به‌دقت تحت نظر مالک خودرو و پسر او بوده است. اين فرد نه‌تنها خودروي لوکس خود را به نمايشگاه خودروي نيويورک امسال آورده، بلکه نام RS1 را نيز براي آن برگزيده است. ضريب قدرت به وزن در اين خودرو با توجه به وزن 1380 کيلوگرمي و قدرت 1360 اسب بخاري، تقريباً 1:1 است.حالا که صحبت از قدرت شد، بد نيست که بدانيد اين محصول دست‌ساز کونيگزگ از يک پيشرانه‌ي 8 سيلندر 5 ليتري تويين توربو استفاده مي‌کند. گشتاور آگرا RS1 نيز به 1370 نيوتون متر مي‌رسد. يک جعبه‌دنده‌ي 7 سرعته اتوماتيک قدرت را به چرخ‌ها منتقل مي‌کند. RS1 مي‌تواند در زمان 2.8 ثانيه از حالت سکون به سرعت 100 کيلومتر بر ساعت برسد. زمان 0-300 کيلومتر آگرا RS1 نيز تنها 12.3 ثانيه است.کونيگزگ، آگرا RS1 را به امکاناتي نظير سيستم کنترل درجه حرارت هوا، ناوبري ماهواره‌اي و تمامي سيستم‌هاي کمکي الکترونيکي و لوازم راحتي مدرن مجهز کرده است. نيروي گرانش آگرا RS1 در هنگام حرکت در سر پيچ‌ها به 1.8g مي‌رسد. اين رقم به لطف وجود يک سيستم تعليق دو جناقي خاص و آخرين پيشرفت‌هاي آيروديناميکي ميسر شده است.آگرا RS1 آخرين محصول از 25 دستگاه خودروي ويژه‌ي کونيگزگ محسوب مي‌شود. اگر شما هم دوست داريد تا يکي از اين خودروهاي ويژه را تهيه کنيد، بايد بدانيد که زمان سفارش به اتمام رسيده است. به گفته‌ي کونيگزگ، سفارش سري ويژه‌ي اين خودرو در ماه ژانويه‌ تکميل شده است. کونيگزگ همين حالا نيز داراي ليستي بلندبالا از سفارش‌دهندگان محصولات خود است که خودروي خود را طي چهار سال آينده تحويل مي‌گيرند.کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1"> کونيگزگ آگرا RS1">


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴

مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد. - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مزدا EZ-6 در نمایشگاه خودروی پکن 2024 رونمایی شد.

براساس اطلاعات منتشر شده مزدا EZ-6 جایگزین مزدا 6 خواهد بود و در نسخه‌های الکتریکی خالص و دارای موتور احتراق درونی به عنوان افزاینده برد عرضه خواهد شد و احتمالاً در همین سال عرضه می‌شود.

 در جلو، EZ-6 یک جلوپنجره شبیه به مزدا دریافت کرده و چهره‌ای شبیه به خانواده مزدا دارد.
این خودرو موفق شده تا در نمای جانبی، هویت مستقلی برای خود بسازد.

شرکت مزدا در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از یک شاسی بلند برقی و مفهومی با نام آراتا نیز رونمایی کرد.

نسخه تولیدی آن تا پایان سال آینده میلادی راهی خط تولید خواهد شد. مزدا آراتا نیز همانند سدان EZ-6 توسط جوینت چانگان و مزدا توسعه یافته است.

از آنجایی که آراتا فعلاً محصولی مفهومی است بنابراین بجای آینه‌های سنتی از دوربین استفاده می‌کند و فاقد دستگیره‌های در و برف‌پاک‌کن شیشه عقب است. ژاپنی‌ها از یک اسپویلر بزرگ در عقب و چراغ‌ترمز سوم عمودی استفاده کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس آمریکا با گاز اشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی حمله کرد
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه