Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وبسايت ايراني اندرويد سيتي بهترين و کامل‌ترين جستجوي پيشرفته براي يافتن بازي و برنامه‌هاي اندرويدي را ارائه داد. جستجويي که هيچ نمونه داخلي ندارد!

به احتمال خيلي قوي پس از تهيه يک گوشي يا تبلت اندرويدي، يکي از دغدغه‌هاي کاربران پيدا کردن برنامه اندرويد و همچنين بازي اندرويد مطابق با نياز و علاقه آن‌ها و البته متناسب با کشش دستگاه‌شان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبسايت اندرويد سيتي که يکي از برترين مراجع نقد و بررسي و همچنين دانلود برنامه و بازي‌هاي اندرويدي است به تازگي نسخه جديد پوسته خود را ارائه داده است که همزمان با آن از صفحه جستجوي پيشرفته اپليکيشن و بازي‌هاي اندرويدي رونمايي کرده است.اين جستجوگر با ارائه بيش از 10 پارامتر مختلف به شما در پيدا کردن موارد زير يا ترکيبي از آن‌ها کمک مي‌کند:يافتن بازي‌ها و برنامه‌هاي متناسب با نسخه اندرويد گوشي شماپيدا کردن برترين اپليکيشن و بازي‌ها بر اساس امتياز کاربران يا امتياز گوگل پليدسترسي به بازي‌هاي مورد علاقه در دسته خاص و نيازمند اينترنت و فايل ديتا (يا عدم نياز به آنها)مرتب سازي اپ و گيم‌ها بر اساس امتيازدهي يا بازديد يا تاريخ به‌روزرسانييافتن اپليکيشن‌هاي نيازمند روت (يا عدم نياز به روت)و...اگر شما هم به دنبال پيدا کردن يک بازي اندرويدي با ويژگي خاص مثلا عدم نياز به اينترنت يا فايل ديتا يا به دنبال اپليکيشن‌هايي متناسب با نسخه اندرويد گوشي خود هستيد بهتر است قبل از دانلود هر نوع فايلي ابتدا با استفاده از اين جستجوگر آن‌ها را پيدا کنيد و به اين ترتيب از دانلود فايل‌هايي که به درد شما نمي‌خورد، جلوگيري کنيد.در تصوير زير يک نمونه از نتايج اين جستجوگر پيشرفته را مشاهده مي‌کنيد: نتايج يافت شده در واقع بازي‌هايي هستند که براي گوشي‌هاي با اندرويد 4.4 و پايين‌تر مناسب هستند، بدون نياز به اينترنت اجرا مي‌شوند، نياز به پوشه ديتا اضافي يا روت ندارند و امتياز گوگل پلي آن‌ها بالاتر از 4.5 (از 5) است و نهايتا اين بازي‌ها بر اساس امتياز کاربران اندرويد سيتي مرتب سازي شده‌اند.البته Android30T روي الگوريتم‌هاي جستجو در نسخه جديد بسيار تمرکز داشته، به طوري که حتي جستجوي معمولي بالاي سايت نيز داراي قابليت پيشنهاد يا پر کردن اتوماتيک کلمات براي کمک به کاربراني است که نام يک بازي يا اپ را به صورت کامل بلد نيستند.در پايان جالب است بدانيد طبق ادعاي مدير اندرويد سيتي، جستجوگر پيشرفته آن هيچ نمونه داخلي ندارد و دسترسي به آن به صورت رايگان براي تمامي کاربران عضو يا غيرعضو از طريق لينک زير صورت مي‌پذيرد. پيشنهاد مي‌کنيم حتما آن را امتحان کنيد.جستجو پيشرفته اندرويد سيتيپايان رپورتاژ آگهي/. اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و زوميت هيچ مسئوليتي را در رابطه با آن نمي‌پذيرد.


تگ ها رپورتاژ آگهي





مقاله هاي مرتبط
آگهي استخدام شرکت خدمات مسافرت هوايي و گردشگري اسرا پرواز (ايوار)


کيوي تل: سطح توقع کاربران ايراني را افزايش خواهيم داد!


چطوري سرگرم بشويم؟







ديدگاه
کاراکتر باقي مانده

ارسال نظر
×

نمايش ديدگاه‌ها




نمايش ديدگاه ها













زوم‌ پلاس
نقد فيلم Jackie - جکي


استرس چيست؟


10 مهارت مفيد براي بهبود مکالمات کاري


برندهايي که در لوگوي خود به‌صورت هوشمندانه از رنگ استفاده کرده‌اند


نيم نگاه زومجي:‌ Snipperclips و Fast RMX


هر آنچه بايد درباره ويزا بدانيد


حقايق جالب درباره فيلم Fight Club، يکي از بهترين فيلم‌هاي تاريخ سينما


شناخت و نحوه ترک کردن عادت هاي بد ذهني


راهنماي تحصيل در ايتاليا


راهنماي فيلم هاي در دست ساخت دنياي سينمايي دي سي





جديدترين بررسي‌ها
بررسي گلکسي اس 8 سامسونگ


بررسي تلويزيون 55UH65200GI ال جي


بررسي گوشي هوشمند يو اولترا اچ تي سي





جديدترين مطالب
اندرويد سيتي کامل ترين و تنها جستجوگر پيشرفته اندرويدي را ارائه داد


نقد فيلم Jackie - جکي


طرح نرژو براي ساخت بزرگ ترين تونل دريايي براي تردد کشتي ها


حمله کونيگزگ آگرا RS1 به نمايشگاه خودروي نيويورک


استرس چيست؟


رونمايي آکورا سدان لوکس و مدرن TLX


ارزش بيت کوين 1.3 درصد افزايش يافت





بيشتر بخوانيد شاتر شاتر: بهترين تصاوير فضا به انتخاب نشنال جئوگرافيک در ميان ابرها چشم اندازي تماشايي از درختان کهن در شبي الماس گون چشم، پنجره‌اي به وسعت يک روح (بخش دوم) عکاسي حيات وحش: حاکمان بلامنازع آسمان‌ها
مقالات خودرو پاگاني هوايرا پِرل 2016؛ مرواريد درخشان ايتاليا توربوشارژر و سوپرشارژر چيست؟ با سيستم‌ هاي پروخوران موتور آشنا شويد (بخش دوم) بي‌ ام‌ و و 21 نکته‌ اي که درباره آن نمي‌ دانستيد غرش فراري FXX K در پيست ديتونا با سرعت بالاي 322 کيلومتر در ساعت کمال در ساخت؛ بوگاتي پرده‌ هاي سالن توليد شيرون را کنار زد
کجارو بزرگترين اشتباهاتي که مسافران در فرودگاه مرتکب مي شوند ساختمان پلاسکو؛ تهران از ديد يک عکاس تهرانگرد چه چيزي را از دست داد؟ راهنماي سفر براي افراد درون گرا راهنماي سفر به هرمزگان راهنماي سفر به هلند، کشور زيبايي ها
زومجي نقد سريال Halt and Catch Fire راهنماي خريد کامپيوتر با بودجه هشت ميليون و 700 هزار تومان – دي ٩5 نقد فيلم The Accountant - حسابدار نقد فيلم هلن حقايق جالب فيلم Lion - شير




داغ‌ترين مقالات هفته
آموزش تلگرام: از سير تا پياز محبوب ترين اپليکيشن اين روزهاي ايران 1395/07/14


بررسي گلکسي اس 8 سامسونگ 1396/01/20


مقايسه دوربين گلکسي اس 8 با گلکسي اس 7 اج - اختصاصي زوميت 1396/01/21


کمي از تکنولوژي فاصله بگيريد
تصاويري که ذهن شما را به بازي مي گيرند 1395/12/14


فلاپي با طعم خلاقيت! 1395/11/08


سرگرمي در آشپزخانه 1395/10/23



گروه ها بررسي ويديويي موبايل بازي اندرويد اپليکيشن و وب زنگ تفريح هايلايت بررسي
خانواده زوميتزوميتکجاروزومجيجواب 24زورلعضويت در خبرنامهتاييد









زوميت توسط سرورهاي شاتل ميزباني و پشتيباني مي‌شود
توليد و توسعه نرم‌افزار زوميت توسط شرکت آويژه انجام مي‌شود.
زوميت در شبکه هاي اجتماعي



© کپي بخش يا کل هر کدام از مطالب زوميت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذير است.
درباره ماتبليغات در زوميتتماس با ما



عضو کانال تلگرام زوميت شويد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!