Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در روز نخست این مسابقات که به میزبانی هیات تکواندو مازندران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری درحال برگزاری است، از گروه دوم تیم شهدای مدافع حرم ساری با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام خود در بازی نخست با نتیجه 5 بر صفر تیم آریانا افغانستان را شکست داد و در دومین دیدار خود نیز با همین نتیجه از سد الکتریسیته عراق گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مازندران عصر پنجشنبه در سومین دیدار خود برابر تیم مقاومت با نتیجه نزدیک 3بر2 پیروز شد تا با صدرنشینی در گروه دوم این مسابقات، برای حریفان خود درکسب مقام قهرمانی خط و نشان کشید.
همچنین از گروه یک این مسابقات تیم شهرداری ورامین هم در دو دیدار پیش از ظهر پنجشنبه با نتیجه4بر یک تیم پاکستان و 3بر2 برابر تیم عمان صاحب برتری شد و در بازی سوم با نتیجه 5 بر صفر تیم الکتریسیته عراق را مغلوب کرد.
تیم مقاومت دیگر نماینده ایران در نخستین دیدار خود 3 بر 2 از سد تیم الکتریسیته عراق گذشت و با همین نتیجه به تیم ساری باخت.
این مسابقات در پنج وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+ در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری درحال برگزاری است.
درهفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا ، هشت تیم شامل عراق (2 تیم )، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین ، مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری ، حضور دارند.
در گروه یک این مسابقات، تیم های شهرداری ورامین ، پاکستان ، پلیس عراق و عمان و در گروه دوم هم تیم های شهدای مدافع حرم ساری ، مقاومت ساری ، آریانا افغانستان و الکتریسیته عراق حضور دارند.
ناظر فنی مسابقات از کنفدراسیون آسیا هم که سنگاپوری است که در ساری حضور دارد.
این مسابقات عصر جمعه 26 فروردین ماه با شناخت تیم قهرمان به پایان می رسد .
در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.
خبرنگار: مهدی غلامی
/7327/ 1602/

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل