Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نامزد نهایی جبهه مردمی صرفاً یک نامزد خواهد بود، گفت: ما تازه می‌خواهیم پیمایش‌های خود را آغاز کنیم چراکه فضای کشور در حال انتخاباتی شدن است و به‌تدریج در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و پیمایش‌ها می‌توانیم نامزد نهایی را مشخص کنیم. مرضیه وحید دستجردی با اشاره به برگزاری رأی‌گیری پس از جلسه با کاندیداهای جبهه مردمی، اظهار کرد: رأی‌گیری برای این بود که ما به تصمیم نهایی برسیم که آیا همه نامزدها برای ثبت‌نام شرکت کنند یا خیر، لذا طبق این رأی‌گیری اعلام شد که ثبت‌نام ۵ نامزد جبهه مردمی بلامانع است و زمان ثبت‌نام نامزدها یا فردا یا روز شنبه خواهد بود و قرار شده است خود نامزدها برای ثبت‌نام بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نامه نیوز، وی درباره سازوکار جبهه مردمی برای ثبت‌نام و انتخاب نامزد نهایی اظهار کرد: در ظرف چند روز گذشته با همه پنج کاندیدای ریاست جمهوری که منتخب دور دوم مجمع ملی جبهه بودند، مذاکراتی انجام شد و بر اساس این مذاکرات اعضای شورای مرکزی سوالات خود را مطرح کردند و راهکارها و نظرات آنها را نیز گرفتند.

دستجردی با بیان اینکه جلسات با نامزدها بسیار خوب بود و همه این پنج نامزد ساز و کار قبلی جبهه را قبول داشتند، تصریح کرد: ساز و کار جبهه این است که بالاخره درنهایت جبهه به یک کاندیدای واحد برسد و این در مرحله آخر صورت می‌گیرد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: بنابراین ثبت‌نام پنج نامزد بلامانع است و بعد از ثبت‌نام برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد و در برنامه‌های پیش‌رو از جمله، مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و امکانات پیمایشی و در نظر گرفتن مقبولیت و محبوبیت این افراد کاندیدای واحد را معرفی خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه نامزد نهایی جبهه مردمی صرفاً یک نامزد خواهد بود، خاطرنشان کرد: ما تازه می‌خواهیم پیمایش‌های خود را آغاز کنیم چراکه فضای کشور در حال انتخاباتی شدن است و به‌تدریج در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و پیمایش‌ها می‌توانیم نامزد نهایی را مشخص کنیم.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری اظهار کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در این رویداد بین المللی شده‌اند.

وی گفت: شهر کرج نیز بواسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته با همت حضرت آیت الله همدانی امام جمعه فرهیخته کرج و دکتر عبداللهی استاندار پرتلاش و همچنین مهندس کیانی شهردار کرج، حجت الاسلام سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، آقای مهندس آل عوض مشاور استاندار، آقای دکتر کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و خانم اسفندیاری مدیر انجمن بخوان با ما و مجری طرح و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: ضمن تبریک این اتفاق میمون و مبارک به اصحاب فرهنگ و هنر استان البرز، از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا ان شاء الله با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی نمائیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای دکتر جانعلی پور مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسئولین اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی بخصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090321

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا