Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرسه نماینده ایرانی شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، درپایان روز نخست این مسابقات که به میزبانی هیئت تکواندو مازندران در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم های شهدای مدافع حرم ساری، شهرداری ورامین و مقاومت از ایران به همراه تیم عمان جوازحضور در جمع چهار تیم پایانی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از گروه یک این مسابقات تیم شهرداری ورامین و عمان و از گروه دوم تیم های شهدای مدافع حرم ساری و مقاومت صعود کردند.
دربازیهای برگزارشده گروه یک تیم شهرداری ورامین قهرمان دوره گذشته این مسابقات در سه دیدار خود به ترتیب تیم های پاکستان، عمان و پلیس عراق را شکست داد و تیم عمان هم با قبول یک شکست برابر تیم شهرداری ورامین و دو پیروزی برابر پلیس عراق و پاکستان به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
در گروه دوم این مسابقات تیم شهدای مدافع حرم ساری ابتدا با نتیجه4بر یک تیم پاکستان و سپس 3بر2 برابر تیم عمان صاحب برتری شد و در بازی سوم با نتیجه 5بر صفر تیم الکتریسیته عراق را مغلوب کرد و صدرنشین گروه یک شد.
همچنین تیم مقاومت دیگر نماینده ایران با پیروزی 3بر2 برابر تیم الکتریسیته عراق و 4بریک برابر آریانا افغانستان و شکست 3بر2 برابر تیم شهدای مدافع حرم ساری به عنوان تیم دوم این گروه جشن صعود به مرحله نیمه نهایی برپا کرد.
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات از ساعت9روز جمعه تیم های مقاومت و شهرداری ورامین و از ساعت 10 تیم شهدای مدافع حرم ساری با عمان دیدار می کنند.
برنده هر دو مسابقه عصرجمعه برای کسب جام قهرمانی هفتمین دوره این مسابقات تلاش خواهند کرد.
این مسابقات در پنج وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+ در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری درحال برگزاری است.
درهفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا ، هشت تیم شامل عراق (2 تیم )، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین ، مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری در دو گروه حضور دارند.
در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی