Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@12:00:35 GMT

خانم های محجبه در پوششان این نکات را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۷۱۷۴

خانم های محجبه در پوششان این نکات را رعایت کنند

خبرگزاری میزان- یکی دیگر از راه های استفاده از حجاب زیبا، پوشیدن لباس های رنگی است. به گزارش گروه فضای مجازیخبرگزاری میزان، در این مطلب قصد داریم ۴ استایل با حجاب را معرفی کنیم؛ که می تواند در زیبایی ساختار لباس، به شما کمک کند.

1. ساده بپوشید

بسیاری از خانم ها، حجاب را ساده و بدون زرق و برق می پوشند که روش بسیار خوبی هم به نظر می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روش هر چقدر که تکرار شود، برای انتخاب های خود به نتیجه مناسب تری خواهید رسید. اگر بتوانید از المان های زیبایی در برخی نواحی دیگر استفاده کنید، ساده پوشی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

2. از رنگ ها غافل نشوید

یکی دیگر از راه های استفاده از حجاب زیبا، پوشیدن لباس های رنگی است. این گزینه برای اضافه کردن کمی رنگ و رو به حجاب و همچنین فاصله گرفتن از طرح های ساده، مناسب به نظر می رسد. حتی برای روزهای سرد و تاریکی که حس می کنید با پوشیدن یک لباس رنگی زیبا، می توانید روند آن را تغییر دهید.

3. گل ها را به استایل خود بیافزایید

اگر می خواهید زیبایی حجاب خود را همانند دیگر پوشاک ارتقا داده و نمی دانید چه کار کنید، استفاده از گل ها را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید پس از پوشیدن روسری از یک گل در کنار سر خود استفاده کنید. این کار می تواند روح تازه ای را در استایل شما دمیده و آن را زنده کند.

4. پر زرق و برق باشید

اگر قصد دارید بر زرق و برق حجاب خود بیافزایید، به دنبال طرح هایی باشید که روی آن ها به زیبایی کار شده است. این زرق و برق می تواند از مقداری پولک، قلاب دوزی و یا ستاره های دوخته شده به لباس، سرچشمه بگیرد. اگر روش ذکر شده را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که گزینه های بسیاری را پیش روی خود خواهید داشت.

همان طور که می بینید، استفاده از حجاب به هر دلیلی هم که باشد، خسته کننده و کسل کننده نیست. با تغییرات بسیار کوچک، می توانید انقلابی را در ظاهر خود ایجاد کنید.

منبع: سلام بانو

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است