Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، نهمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی ظهر امروز پنجشنبه 24 فروردین ماه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان و با حضور اعضای شورای مرکزی و دو نفر از نامزدهای این جبهه برگزار شد.
در این نشست حمیدرضا حاجی بابایی و مهرداد بذرپاش حضور یافتند و به سوالات اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرضیه وحیددستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه برگزاری رأی‌گیری پس از جلسه با کاندیداهای جبهه مردمی انجام خواهد شد، اظهار کرد: رأی‌گیری باهدف تصمیم گیری برای ثبت نام نامزدها انجام شد که بر اساس آن ثبت نام 5 نامزد جبهه مردمی بلامانع تشخیص داده شد و در نتیجه فردا یا شنبه نامزدها ثبت نام خواهند کرد.
وی درباره سازوکار جبهه مردمی برای ثبت‌نام و انتخاب نامزدنهایی اظهار داشت: در ظرف چند روز گذشته با همه 5 کاندیدای ریاست جمهوری که منتخب دور دوم مجمع ملی جبهه بودند، مذاکراتی انجام شد و براساس این مذاکرات اعضای شورای مرکزی سوالات خود را مطرح کردند و راهکارها و نظرات آنها نیز احصا شد.
دستجردی با مثبت ارزیابی کردن جلسات با نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر قبول ساز و کار قبلی جبهه از سوی 5 نامزد تاکید کردو افزود: سازوکار جبهه رسیدن به یک کاندیدای واحداست که در مرحله آخر صورت خواهد گرفت.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: با تصمیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ثبت‌نام 5 نامزد بلامانع بوده که بعد از ثبت‌نام برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد و در برنامه‌های پیش‌رو از جمله، مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و امکانات پیمایشی و در نظر گرفتن مقبولیت و محبوبیت این افراد کاندیدای واحد معرفی خواهدشد.
وی باتأکید براینکه نامزدنهایی جبهه مردمی صرفاًیک نفرخواهدبود،خاطرنشان کرد:با توجه به فضای انتخاباتی حاکم بر کشور می‌خواهیم پیمایش‌های خود را آغاز کنیم و به تدریج با توجه به مناظره ها و سخنرانی ها پیمایش لازم را انجام داده و نامزد نهایی را مشخص کنیم .
شبک**1983**1708**خبرنگار: سجاد خسروانی**انتشار دهنده: علیرضا ارشادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد