Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@23:07:44 GMT

فعالیت تجاری بندر شادگان رسما آغاز شد‌

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۸۲۳۹

فعالیت تجاری بندر شادگان رسما آغاز شد‌

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این آیین که با حضور استاندار خوزستان، رئیس مجمع نمایندگان استان و امام جمعه و فرماندار شادگان برگزار شد مجوز فعالیت‌های تجاری این بندر مهم در خوزستان را صادر کرد.

بندر شادگان در جنوب خوزستان واقع است که تاکنون فعالیت‌های صیادی در آن انجام می‌ گرفت و با اخذ مجوز تجاری این بندر، از این پس می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه اشتغال و رشد منطقه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر همین گزارش، وزیر کشور در دومین روز سفر خود به خوزستان از تالاب شادگان بازدید کرد؛ حضور در جلسه هم‌اندیشی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان در شهرستان شادگان، از دیگر برنامه‌های سفر رحمانی فضلی به خوزستان بود.

لازم به ذکر است که فعالیت های مسافری با توجه به توریستی بودن شهر شادگان و دارا بودن تالاب بین المللی، این شهرستان را به ونیز ایران معروف کرده است که در صورت توسعه گردشگری شهرستان و بخصوص در بخش تالاب شادگان، می تواند فرصتهای شغلی را در این منطقه افزایش دهد.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: بر اثر نزول بارش رحمت الهی در چند روز گذشته و اقدامات اصلاحی در مناطق مختلف تالاب حله، شاهد جاری شدن آب و مشروب شدن این تالاب هستیم.

عبدالرحمن مرادزاده به لایروبی نهر‌های داخلی حله و ایجاد ظرفیت آبگیری بالا در این تالاب اشاره کرد که سال گذشته و برای اولین بار انجام شد.

وی گفت: این اقدامات اصلاحی باعث شده است که میزان آبگیری تالاب افزایش یافته و پهنه وسیع تری از تالاب مشروب گردد و امیدواریم با تخصیص اعتبار جهت تکمیل این اقدامات، به ظرفیت واقعی آبگیری تالاب حله دست یافته و شاهد کارکرد حداکثری اکولوژیکی آن باشیم.

دیگر خبرها

  • بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر
  • دستگیری عضو شورای بندر ماهشهر
  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.