Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شادگان گفت: اگر چه به لطف خداوند در دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی کارهای عمرانی و زیربنایی شده اما هنوز به شکل صد در صد غبار محرومیت از این شهرستان برطرف نشده است.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفیدر گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیمدراهواز با اشاره به وضعیت معیشتی و مشکلات شهرستان شادگان اظهار داشت: شهرستان شادگان با وجود اینکه یک شهرستان ولایتمدار است و مردم با اعتقاد بالایی نسبت به دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی دارند اما متاسفانه از لحاظ معیشتی و اقتصادی یکی از شهرستان‌های بسیار محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر چه به لطف خداوند در دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی کارهای عمرانی و زیربنایی شده اما هنوز به شکل صد در صد غبار محرومیت از این شهرستان برطرف نشده است.

امام جمعه شادگان با اشاره به مهمترین معضلات شهرستان شادگان گفت: اهم مشکلات شهرستان شادگان عبارتند از بی‌آبی، کاهش فعالیت کشاورزی، بیکاری جوانان تحصیل کرده و در سن اشتغال است. با وجود اینکه در این شهرستان یک شاکله فرهنگی وجود دارداما متاسفانه جوانان از بیکاری رنج می‌برند.

وی عنوان کرد: مشکلات این شهرستان بسیار زیادهستند امادو موضوع کمبود آب که سبب ضعیف شدن امر کشاورزی و موضوع بیکاری جوانان از مهمترین مشکلاتی است که این شهرستان را دچار عقب ماندگی کرده است. در زمینه آب شرب نیز مشکلاتی وجود دارد البته کارهایی انجام شده اما تاکنون شاهد نتیجه‌ای نبودیم.

شرفی به وضعیت تالاب شادگان اشاره کرد و گفت: اعلام شده که تالاب در حال آبگیری است اما این موضوع باید به اثبات برسد و منتظر هستیم با مشاهده نتیجه کار موضوع را به مردم اعلام کنیم. وضعیت در حال حاضر خیلی بهتر شده اما توقع بیشتر از این است تا بلکه میزان آب وارد شده بتواند جوابگوی تالاب ، بندر و شرکت فولاد باشد.

وی با بیان اینکه شعار امسال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، بیان کرد: عنوان سال برای ما بسیار مهم است و باید این عنوان به شکل ملموس تحقق یابد بنابراین ما باید با توسعه لوازم مورد نیاز فولاد شادگان موضوع بیکاری جوانان را رفع کنیم.

امام جمعه شادگان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه میزان صحت دارد که آبگیری تالاب‌های خوزستان با استفاده از پساب‌ها است و در صورت صحت این موضوع آبگیری با پساب چه ضررهایی برای تالاب دارد، گفت: تاکنون ما که هیچ نفعی را مشاهده نکردیم و آبگیری آن با پساب صحت دارد.

وی افزود: امسال در ایام تعطیلات نوروزی استقبال خوبی شد اما باید برای توسعه گردشگری فعالیت های بیشتری انجام داد مسئله صید و صیادی نیز بسیار کمتر شده است.

انتهای پیام/

R41468/P1015135/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • (تصاویر) آبگیری تالاب آق گل همدان
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت