Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- استاندار قزوین از یک واحد بزرگ تولید مواد پلیمر و کاغذ دکوراتیو و پرس MDF در تاکستان که برای افتتاح توسط رئیس جمهور آماده می شود بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر پنجشنبه از چند طرح کشاورزی و یک واحد بزرگ تولید مواد پلیمری و سردخانه در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

واحد تولید مواد پلیمری و فیلم های چند لایه قابل ستفاده در صنعت چاپ و بسته بندی در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع با هشت هزار متر زیربنا در مدت 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 سال ساخته شده و در سفر دوم رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

در این واحد که150 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده سالانه 16 هزار تن در فاز اول و 30 هزار تن در فاز دوم انواع مواد پلیمری تولید می شود و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال 100 نفر فراهم می شود.

همچنین واحد تولید کاغذ دکوراتیو و پرس MDF که در همین مجموعه قرار دارد با 150 میلیارد تومان تکمیل شده و آماده بهره برداری است که در روزهای آینده توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

در این واحد بزرگ تولیدی که در فضایی به مساحت 15 هزار مترمربع احداث شده در فاز اول 100 هزار ورق و فاز دوم 200 هزار ورق انواع کاغذ دکوراتیو و پرس MDF تولید و به بازار عرضه می شود.

در این واحد نیز برای 60 نفر شغل ایجاد شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم