Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران از اجرای تقاطع‌های غیر هم‌سطح بلوار ارتش، اتوبان امام علی(ع) و اتوبان صیاد شیرازی در محدوده ۳۵ متری شهید افتخاری برای کاهش حجم ترافیک این منطقه خبر داد.

فخرالدین سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اجرای هرچه سریع تر پروژه های عمرانی و ترافیکی شهرداری منطقه یک، اظهار داشت: پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری تکمیل کننده تقاطع غیر همسطح بلوار ارتش، اتوبان امام علی( ع) و اتوبان صیاد شیرازی است که تمام سعی خود را معطوف اتمام هرچه سریع تر آن کرده ایم و در سال جاری با اتمام این پروژه ها به میزان زیادی از حجم ترافیک این منطقه کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری در واقع متصل کننده دارآباد به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و امام علی(ع) است و با بهره برداری از آن ترافیک محدوده شرق منطقه یک به شدت کاهش یافته و تردد روان خواهد شد.

شهردار منطقه یک تهران، اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پروژه خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری بزرگترین پروژه عمرانی سالجاری شهرداری منطقه یک است.

سلیمانی اجرای این پروژه را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: با اتمام این پروژه عظیم عمرانی شاهد ساماندهی اوضاع ترافیکی این محدوده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها در منطقه یک وجود دارد، افزود: برای ما اهمیت فنی و کیفی یک پروژه بسیار زیاد است و کیفیت را فدای هیچ پارامتر دیگری نمی کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی  از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ١٦ انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک روان است.

کرمی گفت : ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم