Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت اطلاعیه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها به این شرح است:

احتراماً، پیرو اطلاعیه قبلی به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند در راستای اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور و به‌منظور افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور مستمری مددجویان مذکور به‌صورت علی‌الحساب به شرح جدول ذیل افزایش‌یافته و علاوه بر یارانه پرداختی فروردین‌ماه در ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۹۶/۰۱/۲۶ به‌حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل‌برداشت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مبلغ افزایش‌یافته افراد تحت پوشش

۹۵۰,۰۰۰ ریال برای خانوار یک نفره

۱,۸۹۰,۰۰۰ ریال برای خانوار دو نفره

۲,۵۳۰,۰۰۰ ریال برای خانوار سه نفره

۳,۳۷۰,۰۰۰ ریال برای خانوار چهار نفره

۳,۶۵۰,۰۰۰ ریال برای خانوار پنج نفره و بیشتر

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز