Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر ژاپن هشدار داد که کره شمالی احتمالا قابلیت شلیک موشک‌هایی را دارد که آلوده به گاز خردل است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که نگرانی ها نسبت به انجام ششمین آزمایش هسته ای کره شمالی یا شلیک موشک های بیشتر افزایش یافته است، شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در سخنانی در پارلمان این کشور تاکید کرد: کره شمالی احتمالا این ظرفیت را دارد تا موشک هایی را که با گاز خردل مجهز شده، شلیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: این احتمال هست که کره شمالی این قابلیت را داراست که موشک هایی را با کلاهک گاز خردل شلیک کند.

تنش ها در شبه جزیره کره پس از آن تشدید شده است که نگرانی ها نسبت به آزمایش هسته ای ششم کره شمالی یا شلیک موشک های بیشتر افزایش یافته و ترامپ تهدید کرده است که حاضر است بدون کمک چین، به صورت یکجانبه برای حل این مشکل اقدام کند.

اعزام ناوگروه جنگی آمریکا به شبه جزیره کره، نگرانی ها نسبت به تقابل نظامی واشنگتن با پیونگ یانگ را به شدت افزایش داده است. در حالی که مقام های آمریکایی بر این مساله اصرار دارند که گزینه های نظامی همچنان روی میز است، حملات پیشگیرانه به کره شمالی می تواند آخرین گزینه باشد. البته دولت ترامپ هنوز در حال ارزیابی تحریم های اقتصادی و تجاری و سایر راهکارهای دیپلماتیک است.

یک مقام بلندپایه آمریکایی امروز جمعه گفت که واشنگتن گزینه‌های نظامی خود را به منظور واکنش به ادامه برنامه‌های هسته‌ای کره‌ شمالی ارزیابی می‌کند.

این مقام که خواست نامش فاش نشود گفت: احتمالا پیونگ یانگ دست به یک آزمایش جدید هسته‌ای یا آزمایش موشک بالستیک بزند، اما زمان آن مشخص نیست.

انتهای پیام/

R1036247/P36447/S8,87/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • ناو اقیانوس‌پیما و مجهز به موشک های بالستیک دوربرد سپاه از خط استوا گذشت +جزئیات مهم