Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان منطقه محاصره شده «الدراز» بحرین که به نشانه وفاداری به آیت‌الله عیسی قاسم در مقابل منزل وی تحصن کرده‌اند، به مناسبت وفات حضرت زینب(س) عزاداری کردند.

به گزارش «قدس آنلاین»، تحصن‌کنندگان در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین که بیش از ۲۹۷ روز از تحصن آنها می‌گذرد، دیشب به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س) عزاداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحصن‌کنندگان همچنین صبح امروز (جمعه) در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم نماز جماعت صبح را برگزار کردند.

همچنین در برخی نقاط بحرین از جمله شهرک النویدرات، مقابه و الدیه مردم تظاهرات کرده و مخالفت خود با برگزاری مسابقات فرمول ۱ در بحرین را اعلام کردند و نیروهای امنیتی بحرین نیز به سمت معترضان حمله کرده و گاز اشک‌آور به سمت آنها شلیک کردند.

در منامه پایتخت بحرین نیز مردم به نشانه اعلام وفاداری به شهید عبدالکریم فخراوی و اعلام پایبندی به گرفتن انتقام خون وی از آل خلیفه تظاهرات کردند.

پایگاه خبری ۱۴ فوریه گزارش داد که در شهرک جدحفص و البلاد القدیم نیز تظاهرات مشابهی برگزار شد و معترضان خشمگین لاستیک‌های خودرو را در خیابان‌ها آتش زدند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند

صبح امروز خادمان حرم امام رئوف در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان؛ حضرت امام جعفر صادق (ع)، با حضور در دسته عزاداری هیئت عالم آل محمد، به سوگ و ماتم آن امام همام پرداختند.

این مراسم با حضور جمعی از خادمان ، زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص) مقابل ایوان باب الکاظم (ع) آغاز شد و عزاداران با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، در سوگ شهادت مظلومانه امام صادق (ع) به سوگواری پرداختند.

حزن و اندوه عزاداران در این مراسم وصف‌ناپذیر بود و اشک‌ها در چشمانشان حلقه زده بود.

آستان قدس رضوی در ایام شهادت ائمه معصومین (ع) با برگزاری برنامه‌های مختلف عزاداری، به سوگ و ماتم این خاندان معصوم می‌نشیند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس این بزرگواران ابراز می دارد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • اعتراضات صهیونیست‌ها در مقابل منزل گانتس
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!