Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@13:18:47 GMT

کلاهبرداری با تماس صوتی تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۱۱۵۱

کلاهبرداری با تماس صوتی تلگرام

به گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با گذشت یک روز از فعال شدن امکان تماس صوتی تلگرام، گویا این مهمان تازه ورود با حواشی زیادی همراه شده است، ابتدا اختلال در برقراری تماس‌های صوتی و حالا فرصت طلبانی که با سوء استفاده از نداشتن مهارت افراد بدنیال سود‌جویی از این بازار داغ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخیرا پیام‌هایی با مضمون زیر در تلگرام دیده شده که در ازای واریز مبلغ مورد نظر امکان تماس صوتی در تلگرام برای افراد مهیا خواهد شد عنوانی فریبنده و جاذب که براحتی ممکن است افراد ناآگاه را به سمت خود کشانده و سود جویان را به هدف خود برساند.
اما بهتر است بدانید که این ویژگی براحتی و از طریق آپدیت کردن نسخه تلگرام برای همه مخاطبین امکان پذیر است. فقط کافی است از طریق کلیک بر روی پیام عمومی ارسال شده از طرف تلگرام برنامه را آپدیت کرده سپس با کمی حوصله و پرس و جو از اطرافیان جزئیات استفاده از آن را یاد بگیرید.



بیشتر بخوانیم:
چگونه تماس صوتی تلگرام را فعال کنیم؟
علت اختلال تماس صوتی در تلگرام چیست؟
ارسال پیام ویدئویی در تلگرام امکان پذیر شد


انتهای پیام/



منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال انتشار عمدی فایل ظریف؛ کل دولت روحانی اصلا خبر نداشتند!

 در چند روز اخیر، سعید لیلاز، عضو حزب کارگزاران، با اشاره به افشای فایل صوتی مصاحبه جنجالی خود با محمدجواد ظریف، تایید کرد که افشای آن فایل مصاحبه «عمدی» و برای «ارسال پالس مثبت به آمریکا» بوده است.

در همین راستا، حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«بخشی از پیامکی بی‌پاسخ با تأسفی فراوان

سلام علیکم بخشی از مصاحبه اخیر شما خبرساز شده است. مطمئن باشید که من، آقای ظریف، دولت و شخص آقای روحانی، هیچ‌کدام در درز و انتشار آن فایل صوتی نقشی نداشته‌ایم. شهادت می‌دهم که آقای روحانی از این مصاحبه تا قبل از انتشار آن بی‌اطلاع بوده است.»

گفتنی است که در سال ۱۴۰۰، حسام الدین آشنا، درپی انتشار فایل صوتی ظریف از ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری استعفا داد.

دیگر خبرها

  • جنجال انتشار عمدی فایل ظریف؛ کل دولت روحانی اصلا خبر نداشتند!
  • خالی کردن حساب سالمندان در پای عابربانک
  • پاول دورف، تلگرام را امن‌تر از واتساپ و سیگنال می‌داند
  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • هشدار قضائی درباره کلاهبرداری از طریق تبلیغ وامهای کم‌بهره
  • چرا موبایلمان هک می‌شود؟ | تنها راه‌ جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام، تلگرام و واتس‌اپ
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • این کشور در اروپا مسئول نظارت بر تلگرام شد!
  • موسسه سماوا با چهار کتاب صوتی به نمایشگاه کتاب می آید
  • تلگرام تحت نظارت بلژیک