Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سومین سمینار هیئت کشتی استان لرستان ظهر امروز با حضور رئیس هیئت کشتی لرستان، مشاوران، معاونان و مسئولان کمیته‌های استانی و روسای هیئت‌های شهرستان‌های مختلف استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

وحید والیزاده مرادی رئیس هیئت کشتی لرستان اظهار داشت: سال 95 سال پرباری برای کشتی لرستان بود هرچند ما نتوانستیم 100 درصد به اهداف مدنظرمان برسیم اما درمجموع جهش نسبتاً خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور تیم بیمه رازی به‌عنوان قهرمان کشور و جهان در لرستان یکی از دستاوردهای خوب ما در سال گذشته بود.

رئیس هیئت کشتی لرستان عنوان کرد: میزبانی مسابقات قهرمانی لیگ برتر کشور موفقیتی دیگر بود که ما به آن رسیدیم البته در بحث میزبانی لرستان کاستی‌هایی داشتیم ولی درمجموع میزبانی خوبی بود و نهایتاً به سود کشتی لرستان تمام شد.

وی به کسب 67 مدال رنگارنگ ورزشکاران این رشته در سال 95 اشاره و عنوان کرد: کسب هفت مدال آسیایی، 17 مدال بین‌المللی و 43 مدال کشوری از دیگر دستاوردهای رشته کشتی در سال گذشته بود که در مقایسه با چند سال اخیر می‌توان کسب این تعداد مدال را یک رکورد به‌حساب آورد.

والیزاده مرادی افزایش تعداد ورزشکاران رشته کشتی از چهار هزار نفر به پنج هزار و 500 نفر را موفقیت دیگر دانست و بیان کرد: هر چه تعداد ورزشکاران ما بیشتر باشد می‌توانیم شاهد ظهور استعدادهای بیشتری در عرصه‌ قهرمانی باشیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم استعدادهای کشتی لرستان را که کم هم نیستند به عرصه ظهور برسانیم، البته این کار محقق نمی‌شود مگر با برنامه‌ریزی صحیح و جدیت در کار که می‌طلبد تمامی مربیان، صاحب‌نظران و دلسوزان کشتی لرستان در این راه نهایت همکاری و همدلی را با هیئت داشته باشند.

رئیس هیئت کشتی لرستان ضمن قدردانی از مسئولان رسانه‌های مختلف استان و خبرنگاران خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه استان که همواره یار و یاور ورزش کشتی در استان بوده‌اند انتظار می‌رود مانند همیشه در انعکاس اخبار این رشته و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران ما را یاری کنند.

به گزارش تسنیم، در این سمینار برنامه عملیاتی هیئت کشتی لرستان در سال 96 مطرح و با ارائه نظرات حاضران در جلسه موارد جدیدی نیز به تصویب رسید.

در این سمینار احکام انتصاب اعضای جدید کمیته‌ها و هیئت‌های مختلف استان و شهرستان‌ها قرائت شد و تعدادی از فعالان رشته کشتی در سال گذشته نیز تجلیل شد.

از مهم‌ترین انتصابات هیئت کشتی در سال 96 می‌توان به انتصاب مرتضی پاپی نیا قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا و مربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشور به‌عنوان مسئول کمیته آموزش، روح اله دل‌انگیز به‌عنوان مدیر تیم‌های فرنگی استان و ناصر خلیلی پیشکسوت کشتی لرستان به‌عنوان رئیس کمیته مربیان استان اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان تالوکار قمی

با برگزاری  مسابقات ووشوی قهرمانی پسران استان قم در بخش تالو ،در رده سنی نونهالان علیرضا سلم آبادی، محسن باقری، امیرمهدی سراجه، پرهام رضایی، محمدپارسا و پرهام حسینی، سهیل صمدی، امیرمحمد قرنلی و محمدمهدی بلند در فرم‌های مختلف قهرمان شدند.


در تالو نوجوانان محمدحسن صاحبی، طا‌ها نجفی، محمدجواد شراهی، سروش فلاحیان، مهدی مسعودنیا و طا‌ها نجفی به عناوین قهرمانی فرم‌های مختلف رسیدند.


در دو فرم تالو جوانان هم محمدسعید محمدی دو عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا