Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،جانشین منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم برای چهارمین سال متوالی در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان برگزار شد.

سرهنگ ستاد محمد پیراسته آیین ادامه داد: در این مراسم یکصد سرباز وظیفه معتکف شدند.

وی افزود: در این مراسم معنوی که به مدت سه روز برگزار شد، برنامه های معنوی متعددی از جمله قرائت زیارت عاشورا، دعای توسل، ادعیه اعتکاف، اعمال ام داوود، سخنرانی اخلاقی و محفل انس با قرآن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ پیراسته آیین گفت: اعتکاف یکی از رویش های انقلاب اسلامی است و امروز به برکت انقلاب در دانشگاهها، پادگان و بسیاری از مساجد برگزار می شود‌.

وی ادامه داد: حضور جوانان سرباز در این مراسم موجب افتخار نیروهای مسلح و ارتش است ونشان از پاکی و حس معنوی این سربازان است زیرا در جایی که بسیاری از جوانان مشغول کارهای دیگری هستند جمعی از جوانان مومن سه خلوت با خدا را انتخاب می کنند.
همچنین مسوول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی نیز در این نشست گفت: دشمن با بهره گیری از تمامی ابزارها و مشغول سازی جامعه به کارهای بیهوده، تلاش می کند نام خدا را از زندگی حذف کند.

حجت الاسلام حسن پرورش امارت، افزود: برخی به غلط رسیدن به شادی و نشاط را در رقص و امثال آن مطرح می کنند، در حالی که قرآن آرامش واقعی را در پرتو ذکر خدا می داند زیرا شادی و نشاط زمانی پایدار خواهد بود که به آرامش قلبی منتج شود.
وی اظهار کرد: امروز آشتی دادن جوانان با دین، از مهمترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

مسوول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: مسوولان موظف هستند در هر رده ای زمینه های برگزاری برنامه های دینی و معنوی را برای جوانان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه سربازی یکی از مراحل دوران جوانی است، گفت: برگزاری مراسم اعتکاف سربازی از جمله برنامه هایی است که عقیدتی سیاسی ارتش به منظور ارتقای روحیه معنوی سربازان در دستور کار قرار داده است.
رییس عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ایام هفته ارتش، گفت: برگزاری اعتکاف، برگزاری ده محفل انس با قرآن، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه های معنوی این هفته است.

وی اظهار کرد: همچنین در این هفته برنامه های دیگری از جمله دیدار با پیشکسوتان، تجلیل از سربازان نمونه، پیاده روی خانوادگی و تجلیل از خانواده های موفق پدافند هوایی در منطقه شهید نصر اصفهانی برگزار می شود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد