Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:57:01 GMT

آغاز مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۱۵۱۶

آغاز مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در مشهد

به گزارش ایرنا، این مسابقات به منظور انتخاب تیم ملی جهت حضور در پنجمین دوره از بازی های جهانی لتونی ٢٠١٧ تا فردا ادامه می یابد.
در این مسابقات، مردان در رشته های دو ١٠٠متر،٢٠٠متر،٤٠٠متر،٨٠٠متر،١٥٠٠متر،٥٠٠٠متر،٤٠٠ متر با مانع، پرتاب دیسک،پرتاب وزنه،پرش طول و بانوان در دو 100، 200، 400، 800، 1500 ، 400 با مانع ، پرتاب وزنه ، پرتاپ دیسک و پرش طول به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور 70 ورزشکار زن و 140 ورزشکار مرد از یازده استان کشور طی دو روز به رقابت با یکدیگر می پردازند.
ورزشکارانی که موفق به کسب حد نصاب های تعیین شده از سوی هیئت ریسه انجمن دوومیدانی شوند به بازی های های جهانی لتونی اعزام خواهند شد.
به دلیل عضویت فدراسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران در کمیته ضد دوپینگ در این دوره از رقابت ها با همکاری کمیته ضد دوپینگ و کمیته fair play ( بازی منصفانه) اروپا به شکل تصادفی از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته خواهد شد.
جمهوری لتونی در شمال اروپا واقع شده و با روسیه، استونی، لیتوانی بلاروس هم مرز است
7498/ 6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده:علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تیم ملی دو و میدانی برای حضور در مسابقات کوپه ژاپن از پانزدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

سعید افروز، یاسین خسروی، علیرضا مختاری، رشید مسجدی، علی‌اصغر جوانمردی، هاشمیه متقیان، امان‌اله پاپی، الهام صالحی، صادق بیت‌سیاح، زینب مرادی، هادی کائیدی، حامد امیری ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور