Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه، روحانی پاسخگوی اصلاح‌طلبان نیست، تاکید کرد: نباید رحم اجاره‌ای را کاندیدای ریاست جمهوری کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در ستاد انتخابات کشور،حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، اظهار داشت:امروز بزرگترین تصمیم زندگی ام را گرفتم و وارد انتخابات شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من با روسای جمهور قبلی در ستادهایشان فعال بودم و به عنوان اصلاح طلب میانه رو وارد عرصه شدم تا نظام اجرایی را تغییر دهم و این اولین برنامه من است تا مدیریت را به نسل دوم و سوم انتقال دهم.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز آمدم تا به جوانان بگویم تبعیض را از بین ببریم و دولت جوان تشکیل دهیم.

فومنی با تاکید بر اینکه اولین رئیس‌جمهوری خواهم بود که مدیران نسل اول را تغییر می‌دهم،گفت: روحانی اصلاح طلب نیست و تصمیم جناح اصلاح طلب در حمایت از روحانی انتخاب بد و بدتر است.

وی خاطرنشان کرد: من دو دوره رئیس ستاد رئیس دولت اصلاحات در قم بودم و روزنامه صدای اصلاحات را منتشر می‌کنم. شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مرجع تصمیم گیر برای اصلاح طلبان نیست.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معتقد است: اصلاحات تفکر است نباید بُت در کشور درست کرد و بُت کذایی را باید شکست. من اولین حزب اصلاح طلب را با برند اصلاحات تشکیل دادم و آمادگی کار تشکیلاتی داریم و مردم باید از احزاب انتخاب کنند و وزرا حزبی باشند.

فومنی با انتقاد از عملکرد روحانی، تصریح کرد: روحانی پاسخگوی اصلاح طلبان نیست. من اصلاح طلب افراطی را قبول ندارم و اصلاح طلبی باید چارچوب داشته باشد.اصلاحات در کشور نهادینه نشده است.

وی تصریح کرد: اصلاحات از اول سر نداشت و زمانی که وارد صحنه شد مشکلات زیادی داشت.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نباید رحم اجاره‌ای را کاندیدای ریاست جمهوری کرد؛ اصلاحات یک تفکر است و شخص نیست. از دوره مشروطه افراد زیادی برای اصلاح جامعه وارد صحنه شدند اما سرکوب شدند. همه آنها قیام کردند تا جامعه اصلاح شود.

وی گفت: اصلاح طلبی به دیگران حق حرف زدن می دهد و من می گویم زنده باد مخالف من و دست مخالفم را می بوسم. امروز کسانی ادعای اصلاح طلبی می‌کنند که یک روز هزینه ندادند.

انتهای پیام/

R1381/P31462/S1,10,12/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری