Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی زاهدی روز جمعه در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار اظهار داشت:
فعالیت های پژوهشی و ارائه مقالات علمی باید سرلوحه فعالیت های دانشگاه ها قرار گیرد تا بتوانند موفقیت لازم را براساس ماموریت محوله کسب کنند.
وی افزود: تلاش های دانشگاه آزاد در جهت ارتقای علمی و پژوهشی در شهرستان چابهار قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر حل مشکلات مراکز آموزشی و دانشگاهها تاکید کرد و افزود: بزودی گزارشی از مشاهدات اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سفر به شهرستان چابهار و مشکلات آموزشی آن تهیه و در اختیار مسئولان کشوری قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم شهرستانهای سراوان، سیب سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از حضور نمایندگان مجلس برای پیگیری مشکلات آموزشی اظهار داشت: چابهار نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوری است.
محمدباسط درازهی افزود: مسئولان کشوری باید در تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت ها شهرستان چابهار را به صورت ویژه مد نظر قرار دهند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار نیز اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در سال ۱۳۸۲ فعالیت عملی خود را با جذب ۵۰ دانشجو در سه رشته تحصیلی آغاز کرده است.
دکتر بهزاد دهواری افزود: هم اینک دانشگاه آزاد اسلامی چابهار از یک مرکز دانشگاهی به واحد بین المللی با حدود سه هزار و 50 دانشجو در 28 رشته مقطع کاردانی، کارشناسی و ارشد ارتقا یافته است.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار هفت رشته کارشناسی ارشد و 2 رشته دکترا با ۲۱ نفر عضو هیات علمی دارد.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر به چابهار از مدارس مناطق حاشیه شهر از جمله محله کمب مرادآباد و دانشگاه های چابهار بازدید و از نزدیک با امکانات، توانمندی ها و پتانسیل های آموزشی منطقه آشنا شدند.
همچنین اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نشست های مختلف در فرمانداری و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی مسائل و مشکلات آموزشی شهرستان چابهار را بررسی کردند.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رأس هیئتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در نشستی با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: موفقیت‌های دانشگاهی با قدمت این واحد دانشگاهی از حیث علمی پژوهشی و فرهنگی چشمگیر بوده و با بهره‌گیری از هیئت علمی مجرب و تربیت بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموخته، منشأ خیرات فراوان برای شهرستان، استان و کشور است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد:‌ حقیقتاً دانشگاه آزاد اسلامی در طول عمر پربرکت خود موفقیت‌های عظیمی را کسب کرده به نحوی که اکنون با مراجعه به هر یک از واحد‌های استانی این دانشگاه با حجم انبوهی از فعالیت‌های عظیم علمی، فرهنگی و آموزشی مواجه می‌شویم که حقیقتاً مایه مباهات است.

عموعابدینی بیان کرد: با توجه به تأکیدات مسئولان عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی، آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار مسئولان وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

خدمات واحد کاشان به مجموعه علمی و اداری کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد ۴۰ ساله این واحد دانشگاهی گفت: هیئت علمی مجرب واحد کاشان که عمدتاً از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های معتبر کشور هستند به همراه کارکنان اداری به لطف الهی توانستند خدمات شایان توجهی را به مجموعه علمی و اداری کشور داشته باشد.

میثم عرب‌زاده اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اکنون با بیش از ۱۰۰رشته تحصیلی و حدود ۶ هزار دانشجو به‌عنوان قطب آموزش عالی در نگین مرکزی ایران به توفیقات خوبی دست یافته و مجتمع مدارس سما با ۹ مدرسه از پیش‌دبستانی، متوسطه دوره اول و دوم، هنرستان تخصصی تربیت‌بدنی دختران، و هنرستان فنی و حرفه‌ای پسران با حدود ۲ هزار دانش‌آموز، و بیش از ۲۰۰ معلم و کادر اداری با ایجاد فضای رقابتی در شهرستان موجب کیفیت‌بخشی مراکز آموزشی از دبستان تا متوسطه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات