Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: نیروهای مسلح مظهر قدرت هر کشوری محسوب می ‏شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا;آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به نامگذاری 29فروردین به روز ارتش جمهوری اسلامی، افزود:ارتش، نیروهای مسلح، سپاه و بسیج به عنوان قلعه محکم در برابر توطئه‎های دشمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت هایی که در تجیهزات نظامی داشته است، تصریح کرد: جایگاه ارتش دردیدگاه امام و رهبری بیان شده و در قانون اساسی نیز حفظ تمامیت اراضی و نظام جمهوری اسلامی بر عهده ارتش است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در زنجان، گفت: برنامهاعتکاف زنجان به نحو مطلوبی برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی، با اشاره به استقبال پر شور جوانان از این مراسم افزود: مراسم معنوی اعتکاف با همکاری مساجد و ستاد اعتکاف مردمی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: استقبال مردم از مراسم معنوی اعتکاف نسبت به گسال ذشته بیشتر بود.

آیت‎الله خاتمی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری گفت: بیانات مقام معظم رهبری به عنوانخط سیر نظام اسلامی ترسیم شده است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال باید به مرحله اجرا در آورده شود، تاکید کرد: علاج حل رکود، تولید داخلی و بیکاریدر مجموعه مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گنجانیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید با اقتصاد مقاومتی به جنگ با بیکاری رفت، تصریح کرد: مصرف کالای خارجی منجر به بیکاری کارگر ایرانی می شود.

*****

لزوم اصلاح قانون ثبت نام ریاست جمهوری یک بازار آشفته است

امام جمعه شهرستان طارم گفت: آمار شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری شاید به هزار نفر برسد در هر قشری حضور دارند که این نشان از ضعف و نقص قانون دارد گفتنی است لزوم اصلاح قانون ثبت نام ریاست جمهوری یک بازار آشفته است.

به نقل از خبرنگار برگ زیتون، حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار داشت: هیئت های اجرایی کار خودشان را به نحو احسن انجام دادند و نامزدهای پنجمین دوره شهر و روستا را تأیید کردند اکنون نوبت هیئت های نظارت است که باید دقت کنند انسانهایی دلسوز ، مؤمن به صحنه بیایند و نامزد انتخابات شوند.

وی به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۳۰ نفر از قشر برادران و خواهران در این مراسم شرکت کرده که بیشتر از قشر جوانان بودند که این خود نشان از معنویت جوانان این شهرستان دارد بنابراین لازم است اینجا از زحمات شایسته سازمان تبلیغات اسلامی که این مراسم معنوی را برگزار کردند تقدیر شود.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: لزوم اصلاح قانون ثبت نام ریاست جمهوری یک بازار آشفته است آمار شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری شاید به ۱۰۰۰ نفر برسد در هر قشری حضور دارند که این نشان از ضعف و نقص قانون دارد.

حجت الإسلام صادقی پور تصریح کرد: امیدواریم زودتر به این ثبت نام رسیدگی شود تا رجال معنوی و سیاسی و معتقد به آرمانهای امام و انقلاب بیایند و ثبت نام کنند.

خطیب جمعه طارم افزود: تعداد ۵۵ میلیون نفر می توانند رأی دهند و خواسته رهبری اینست اگر این اتفاق بیفتد قطعا قلب رهبر انقلاب اسلامی ایران و روح حضرت امام راحل شاد خواهد شد.

وی با اشاره مشکلات شهرستان طارم اظهار داشت ۳۵۰ هکتار از باغات زردآلوی روستای کلوچ بعلت وجود آفت دچار خسارت شده است بنابراین شایسته است مسئولین استانی و شهرستان به این کشاورزان کمک کنند تا از این خسارت کاسته شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم افزود: پرداخت خمس و زکات بی حکمت نیست و یکی از راههای مبارزه با آفت و خسارت است شایسته است مردم به این واجب الهی عمل کرده ۵ به ۱ درآمد خود را به محضر امام عصر(عج) تقدیم کنند.

حجت الإسلام صادقی پور ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش به یک نیروی مکتبی و مؤمن تبدیل شد و تعداد ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد گفتنی است امام و رهبر انقلاب در مقابل شیاطین ایستادند تا ارتش منحل نشود.

وی همچنین از حضور حلقه های صالحین شهیدان ساجدین محمدی، نوروزعلی امینی و ذکرعلی بهرامی شهر آببر بخاطر شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تقدیر کرد.

*******

نیروی های مسلح با همان روحیه دوران دفاع مقدس آماده هستند

فرمانده تیپ 216 زرهی استان زنجان با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروی های مسلح با همان روحیه دوران دفاع مقدس آماده هستند.

به نقل ازمهرزنجان، سرهنگ علی مظهری در سخنرانی پیش از خطبه‎های نماز جمعه شهر زنجان افزود:قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مستشاران آمریکایی به ارتش به چشم برده نگاه می‎کردند.

وی با بیان اینکههیچ نقطه کوری در هوا، زمین و دریا وجود ندارد که دشمن بخواهد برنامه های خود را در آن اجرا کند تصریح کرد: نیروی های ارتش آمادگی بسیار بالایی دارند.

فرمانده تیپ 216 زرهی استان زنجان با تاکید بر اینکه نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران با همان روحیه دوران دفاع مقدس آماده هستند، گفت: نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری بوده و هر نوع تهدیدی را با قدرت پاسخ می دهند.

سرهنگ مظهریحضور ارتش در تداوم انقلاب اسلامی ایران را یکی از دلایل نامگذاری ارتش عنوان کرده و تصریح کرد:با فرمان امام راحل ارتش به نیروی مردمی پیوست.

وی به حضور ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و افزود: از همان ابتداارتش به همراه نیروهای مردمی هفته‎‎های اول، ارتش عراق را زمین‌گیر کرد.

فرمانده تیپ 216 زرهی استان زنجان گفت: ارتش ایران در دوران جنگ تحمیلی، ارتش عراق را زمین گیر کرد.

سرهنگ مظهری با اشره به موفقیت های ارتش در دوران جنگ نحمیلی افزود: ارتش با تقدیم 48 هزار شهید برگ دیگری بر افتخارات خود افزود.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی خیابان ارتش، گفت: ارتش زنجان همکاری های لازم برای اجرای این پروژه را انجام داد تا عبور و مرور مردم آسان شود.

*******

ضرورت حمایت از تولید داخل/ اقتصاد مقاومتی علاج اقتصادی است

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه علاج، مسائل اقتصادی کشور در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی، است، گفت: حمایت از تولید داخل لازمه رشد اقتصاد کشور است.

به نقل از ایجرود خبر، حجت الاسلام محمد باقر مقدمی« امام جمعه ایجرود» در خطبه های امروز نماز جمعه ایجرود با اشاره به اینکه عزت ایران و هویت ملت ایران مشهود است و دشمنان در همه‌جای دنیا به اقتدار و عظمت ملت ایران اعتراف کردند،اظهار داشت: علاج، کشور در گرو اقتصاد مقاومتی و تمرکز همه، همت مسئولین و مردم بر آن نقاط است و این نقاط کلیدی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال بویژه اشتغال جوانان.

وی با اشاره بر نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال، افزود: تمرکز و برنامه‌ریزی بر روی این نقاط کلیدی مطالبه رهبری و مردم از مسئولین و موجب پدید آمدن موفقیتهای چشمگیر می شود.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید پایه های بنگاه ها و واحدهای داخلی کشور تقویت شود، تصریح کرد: حمایت همه جانبه دولت وکاهش واردات غیر ضروری از جمله اقداماتی است که باید صورت گیرد.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره به اینکه واردات کالاهایی که در داخل تولید می شود حرام شرعی است، اضافه کرد: آنچه در داخل تولید می شود نباید از خارج وارد شود.

وی با اشاره به اینکه ایام اعتکاف ایام انس با خدا،قرآن، مسجد و راز و نیاز است، ادامه داد: از حضور یکا یک خواهرا و برادران ایجرودی در مراسم معنوی تشکر می کنم.

خطیب نماز جمعه ایجرود با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، افزود: 29 اردیبهشت به فضل الهی و با حضور پرشور مردم پاسخ دندان شکنی خواهد بود به یاوه گویی های دشمنان.

حضور مردم در این انتخابات همچون سال های گذشته پاسخ دندان شکنی به فتنه های دشمنان است، تاکید کرد: مردم ایران با بصیرت هستند و بصیرت مردم ایران اقتضا می‌کند افراد انقلابی را انتخاب کنند.

خطیب نماز جمعه ایجرود با بیان اینکه دشمن به دنبال برچیدن شورای نگهبان در کشور است ،گفت: شورای نگهبان ضامن اسلامیت نظام و چشم بینای نظام اسلامی است که می تواند خطر نفوذ را در مراکز حساس نظام را بکاهد.

امام جمعه ایجرود با اشاره به منویات رهبری که بارها با راهنمایی و بیان معیارها و ملاک ها اتمام حجت نموده است، تصریح کرد: مردم باید آن معیار ها را ملاک انتخاب است در نظر بگیرند و مردم از حیث معیار دنبال برترین و بهترین ها باشند انتخاب بهترین ها در تمام زندگی جریا دارد.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین محورهای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) حمایت قاطع و جدی از جایگاه قانونی و اسلامی شورای محترم نگهبان بود،افزود: آمریکایی ها از اول انقلاب با چند نکته اساسی از جمله شورای محترم نگهبان مخالف هستند و تلاش برای برچیدن این شورا و از میان برداشتن آن است و این در حالی است که شورای نگهبان ضامن اسلامیت نظام و چشم بینای نظام اسلامی است که می تواند خطر نفوذ را در مراکز حساس نظام را بکاهد.

وی با اشاره به اینکه انقلابی بودن مورد توجه انتخاب مردم باشد، افزود: دولت جهادی، پرکار و قانون گرا از جمله شاخص های انتخاب مردم باشد.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه بیست و نهم فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است،ادامه داد: این روز را به توطئه شکنان ضد انقلاب که نشان از فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارد؛ تبریک می گویم.

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره به ظرفیت‌های گسترده‌ی کشور برای دستیابی به رشد اقتصادی بالا، عنوان کرد: حمایت از تولید داخل لازمه رشد اقتصاد کشور است.

حجت الاسلام مقدمی گفت: اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید مورد توجه کامل دولت قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت

سخنگوی ارتش یمن از سرنگونی پهپاد آمریکایی و هدف قرار دادن نفت کش انگلیس در آب‌های دریایی سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای  مسلح یمن بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات در آسمان و دریای سرخ انجام داده است.

او گفت که «نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال، یک فروند کشتی نفتی انگلیسی (ANDROMEDA STAR) را در دریای سرخ با تعدادی موشک مناسب نیروی دریایی هدف قرار دادند که منجر به اصابت مستقیم این کشتی شد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از عملیات دیگر خبر داد و گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ9 آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام ماموریت های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از یمنی‌ها به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم اسرائیل و کشورهای آمریکا و انگلیس تقدیر و تشکر کرد.

سرنگونی دومین پهپاد 32 میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمنآمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستیراهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند