Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم با حضور مردم مومن و خداجو و شخصیت هایی از جمله آیات خاتمی، خرازی، حسینی بوشهری و اراکی، استاندار قم، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و فرمانده انتظامی استان قم در صفوف بهم پیوسته در مصلای این شهر برگزار شد.

** آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه موضوع انتخابات 29 اردیبهشت ماه را مورد توجه قرار داد و گفت: برای شکرگزاری نعمت بزرگ نظام مردمسالاری دینی و حق تعیین سرنوشت خودمان، باید مجریان، ناظران، کاندیداها و طرفداران آنها در عرصه انتخابات قانون مدار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز سه شنبه هفته جاری آغاز شد و تا 26 فروردین به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود.

** حجت الاسلام احمدعلی یوسفی رئیس مرکز راهبردی و مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه نیز در سخنرانی پیش از خطبه ها با بیان این که دشمنان می خواهند با فشار آوردن بر معیشت مردم به نظام اسلامی ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با درک شرایط امروز و برای مقابله با نقشه شوم دشمنان، نظریه «اقتصاد مقاومتی» را متناسب با جنگ اقتصادی دشمنان مطرح کرده اند.

** پس از برگزاری نماز جمعه به مناسبت در پیش بودن 29 فروردین ماه روز ارتش، مهران زرین زاده فرمانده آمادگاه مهماتی شهید فراشاهی قم و شمسعلی اسدی ارشد نظامی ارتش در استان قم از سوی آیت الله سعیدی امام جمعه موقت قم لوح تقدیر دریافت کردند.
همچنین خانواده های معظم 2 شهید بزرگوار ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی امام جمعه موقت قم با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

** گشایش نمایشگاه عکس و پوستر اقتصاد مقاومتی و رونمایی از تعدادی از این عکس ها و پوسترها، از دیگر برنامه های حاشیه ای نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم بود که با حضور آیت الله حسینی بوشهری نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم آغاز به کار کرد.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها