Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-02@03:14:28 GMT

نهادهای نظارتی و اجرایی در انتخابات وظیفه سنگینی دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۴۵۲۲

نهادهای نظارتی و اجرایی در انتخابات وظیفه سنگینی دارند

آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل افزود: باید در بررسی صلاحیت ها عادلانه و به حکم الهی قضاوت شود چون در اصل این قضاوت ها مورد شهود خداوند و ملائکه است.
وی دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مرحله تبلیغات و برگزاری انتخابات هم از اهمیت بالایی برخوردار است و علت آن نیز نقشه استکبار برای برهم زدن انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شبکه های متخاصم از جمله بی بی سی تهاجمات خود علیه انتخابات و بعضی کاندیداها را شروع کرده و از تمام ظرفیت خود در شبکه های مجازی برای تخریب در حال استفاده است.
امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد: هدف اول شبکه های متخاصم زمینه سازی برای ایجاد آشوب در انتخابات است و هدف بعدی آنان دوقطبی کردن انتخابات به اصولگرا و اصلاح طلب است تا جامعه را متشنج کنند.
وی تصریح کرد:ب اید همه مردم و مسئولین وحدت حول محور ولایت را در نظر بگیرند و بدانند که موفقیت ما در سایه حفظ وحدت در شرایط حاضر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن روز ارتش و تبریک آن به ملت ایران گفت:ارتش قهرمان نقش بسیار مهمی در انقلاب و تداوم آن داشته اند.
وی افزود: ارتش با حضور فعال در جنگ تحمیلی و تقدیم 48 هزار شهید نقش بسیار مهمی را در پیروزی جنگ ایفا کرد و امروز بعنوان افتخار نظام اسلامی در صحنه های مختلف حضور پرشور دارند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم) گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود