Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:02:19 GMT

برگزاری تعزیه حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۵۰۳۲

برگزاری تعزیه حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به مناسبت 17 رجب سالروز بزرگداشت شهادت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) آئین تعزیه خوانی و اجرای نمایش زندگینامه این امامزاده با حضور هنرمندان عرصه نمایش و با استقبال زائران مقابل در ورودی این حرم مطهر برگزار شد.


در این تعزیه داستان حرکت حضرت شاهچراغ(ع) از مدینه به ایران برای پیوستن به امام رضا(ع) و شهادت این حضرت در شیراز شبیه‌خوانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفدهم رجب سالروز شهادت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) است.

انتهای پیام/ن


منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین از آذر سال گذشته در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به‌صورت علنی آغاز شد.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ دست به جنایت‌های زیادی در حق مردم ایران زده است؛ کارنامه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، تاریخی سیاه و ضد بشری را شامل می‌شود که سند قتل‌عام بیش از ۱۷ هزار ایرانی است.

در همین رابطه فرزند شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد آقامیری درباره واقعه ترور پدرش، گفت: منافقین در سال ۱۳۵۷ پدرم را شهادت رساندند؛ پدرم برای اجرای دستور رهبر انقلاب درباره شناسایی سلاح‌هایی که به دست افراد افتاده است، مامور شد؛ وی روحانی مسجد بود و از قبل اعلام کرده بود که پس از نماز مغرب و عشا برای افراد دارای اسلحه کارت صادر می‌شود.

آقامیری، اظهار کرد: منافقین در رکعت دوم نماز مغرب به پدرم شلیک کرده و وی را به شهادت رساندند.

فرزند شهید ترور با ابراز خرسندی از برگزاری دادگاه منافقین، بیان کرد: ما همان سال‌های نخست پس از شهادت پدرم، شکایتی را در دادگاه ثبت کردیم؛ برگزاری دادگاه در زمان حاضر نیز جای امیدواری دارد.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم که منافقین براساس قانون محاکمه شده و به اشد مجازات محکوم شوند.

آقامیری، تاکید کرد: روند باید قانونی طی شود تا منافقین به‌عنوان جنایت‌کارانی که دستشان به خون هزاران ایرانی آلوده است، مجازات شوند.

منبع: میزان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما