Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرتیپ سیدباقر صادقی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز به مناسبت 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه سطح آمادگی دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزایش می یابد افزود: ارتقاء سطح دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا و با استفاده از نیروهای خلاق و توانمند داخلی عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مظهر اقتدار و عزت ملی بیان کرد و افزود: این نیروی الهی در خدمت ملت ایران و اهداف مقدس و مشروع نظام اسلامی است.
فرمانده لشکر 92زرهی خوزستان با تبیین تلاش های گروه های ضدانقلاب و معاند برای انحلال ارتش در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همه این تلاش ها که منطبق با خواست دشمنان بود با نهیب امام خمینی(ره) ابتر ماند و آن عزیز سفر کرده حمایت قاطع و بی چون و چرای خود را از ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و با پیام تاریخی اش در 28فروردین 1358 روح تازه ای در کالبد ارتش دمید.
صادقی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در همان روزهای نخستین انقلاب اسلامی مقابل توطئه های گروه های ضد انقلاب و ایادی خودفروخته امریکا و وابسته به قدرت های استکباری ایستاد اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز ارتش در برابر یک آزمون الهی قرار گرفت و سرفراز از این آزمون سخت و دشوار بیرون آمد.
فرمانده لشکر 92زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از 48 هزار شهید و 200هزار جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس افرود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام و همراه با سایر قوای مسلح در مقابل تجاوز رژیم بعثی عراق ایستادند و آن را با خفت و خواری از سرزمین مقدس ایران به عقب راندند.
وی با اشاره به اینکه صدام معدوم قصد داشت در عرض یک هفته انقلاب اسلامی ایران را نابود کند ولی با دفاع جانانه ملت و نیروهای مسلح ، 34روز پشت دروازه های خرمشهر مانده بود افزود: هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران به سطح از آمادگی رزمی و دفاعی رسیده است که هیچ قدرتی نمی تواند چشم طمع به ایران اسلامی و مقتدر داشته باشد.
سرتیپ صادقی به خدمات ارتش پس از پایان هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: در سال های جنگ تحمیلی حدود 4.2میلیون هکتار از اراضی مرزی و اشغالی آلوده به مین و مواد منفجره بود که گروه های خنثی سازی ارتش حدود 2.5میلیون هکتار از این اراضی را پاکسازی و بیش از 6میلیون مین و گلوله عمل نکرده را خنثی کرد.
فرمانده لشکر 92 زرهی خوزستان در ادامه افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در سه بخش زمینی ، دریایی و هوایی به برکت استقلال و اتکا به نیروهای توانمند داخلی ، در بالاترین سطح از آمادگی دفاعی و رزمی قرار دارند و قادر هستند هر تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور در نطفه خفه کنند.
29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یگان های نمونه ارتش و دیگر نیروهای مسلح در بلوار قدس شهر اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان رژه می روند.
6065/6125 خبرنگار:محمدرضا بنوره ** انتشار:سیدبهادر حسینی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است