Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دادن وعده 100 روزه برای حل مشکلات و انکار آن چیزی جز فریب مردم نیست.

به گزارش فارس از پیشوا، سیدمحمد حسینی در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه افرادی می‌خواهند حتی با تنفس مصنوعی این دولت را در دست خود نگه‌ دارند، اظهار داشت: افرادی می‌خواهند این را تلقین کنند که کشور مشکلی ندارد، از سوی دیگری هم که کاندیداهای ضربه‌گیری در این عرصه ورود پیدا می‌کنند تا بتوانند در زمان تبلیغات از دولت حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: در نهایت یک نفر در این انتخابات منتخب مردم می‌شود که باید آن فرد را به عنوان رئیس‌جمهور پذیرفت.

حسینی با بیان اینکه شورای نگهبان ملاحظه هیچ فردی را نمی‌کند، گفت: نیروهای ارزشی و انقلابی در شورای نگهبان حق و دین خود را ادا می‌کنند.

وی اظهار داشت: میلیون‌ها نفر در روز تبلیغات وعده صد روزه برطرف کردن مشکلات را دیده بودند اما امروز وعده دهنده آن را انکار می‌کند که این فریب مردم است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت رشد داشته است اما رشد در نقدینگی و مشکلات معیشتی، افزود: افرادی که به‌عنوان نیروهای جمنا معرفی‌ شده‌اند افرادی کاملاً انقلابی هستند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به صدا و سیما گفت: از صدا و سیما تشکر می‌کنیم که سفرهای اخیر وزرای دولت که همگی انتخاباتی است را بسیار قوی پوشش می‌دهد!

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: افتضاح بزرگی که در صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود آمده است برای این دولت بسیار گران تمام می‌شود.

وی اظهار داشت: در این دولت علی‌رغم اینکه بسیار اعلام شد که وضعیت مالی دولت خراب است هزینه‌های زیادی شد که این هزینه‌ها در زمینه عمرانی نبوده است بلکه درزمینهٔ سفرهای بهتر وزرا بوده است چون وزرا باید حتما با هواپیمای خصوصی با هزینه‌های بسیار کلان سفر می‌کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: در هر زمینه‌ای که نیروهای انقلابی و ارزشی و همچنین فرماندهان جنگ حضور پیدا کردند توانستیم اقدامات بسیار خوبی را انجام دهیم و پیشرفت کنیم ولی در این دولت به این روحیه اعتقادی نیست.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد