Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:13:59 GMT

اطلس برنامه‌هاي انتخاباتي رسانه ملي

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۶۵۸۴

خبرگزاري آريا - رسانه ملي همگام با برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، ويژه‌برنامه‌هايي را براي اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي به مردم تدارک ديده که پخش اين برنامه‌ها از امروز آغاز مي‌شود.

انتخابات در قاب سيما
به گزارش خبرگزاري صداوسيما، شبکه يک در ايام انتخابات، برنامه «ايران من» را دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 18 و 20 دقيقه به مخاطبان خود ارائه مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شمارش معکوس» برنامه ديگري است که دوشنبه‌ها ساعت 23 و 15 دقيقه از اين شبکه به نمايش درمي‌آيد.
شبکه دو روزهاي زوج، ساعت 21 برنامه «برگ سرنوشت» را به نمايش مي‌گذارد و يکشنبه و سه‌شنبه در همين ساعت برنامه «29 ارديبهشت» را به مخاطبانش ارائه مي‌کند.
شبکه سه، برنامه «اثر انگشت» را به اين مناسبت تدارک ديده که شنبه و دوشنبه ساعت 21 و 15 دقيقه به مخاطبان ارائه مي‌شود.
شبکه چهار يکشنبه‌ و سه‌شنبه ساعت 17 برنامه «گفتاورد» را به مخاطبانش ارائه مي‌کند و شبکه پنج نيز دو برنامه «پرسش» و «شهربرگ» را تدارک ديده که اولي يکشنبه و سه‌شنبه ساعت 21 و 30 دقيقه پخش مي‌شود و دومي در همين ساعت اما روزهاي شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به تماشاگران تقديم خواهد شد.
شبکه آموزش نيز روزهاي سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت 19 برنامه «29 ارديبهشت» را به مخاطبان ارائه خواهد داد.
شبکه جهاني جام‌جم براي ايرانيان خارج از ايران، برنامه «از هم دور نيستيم» را شنبه‌، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 22 به وقت تهران پخش مي‌کند و روزهاي سه‌شنبه و پنجشنبه در همين ساعت برنامه «ايران من» را به نمايش مي‌گذارد.
شبکه مستند روزهاي فرد برنامه «پرسش» را ساعت 18 به تماشاگران ارائه مي‌دهد و روزهاي دوشنبه و پنجشنبه ساعت 22 برنامه «انتخاب خدمتگزار» را پخش مي‌کند.
شبکه افق نيز برنامه «اثر انگشت» را يکشنبه و سه‌شنبه ساعت 20 به نمايش مي‌گذارد.
انتخابات روي موج صدا
راديو معارف برنامه‌ »از همدلي تا همراهي» را شنبه تا دوشنبه ساعت 17و30 به تماشاگران ارائه مي‌کند. برنامه «روي موج انتخاب» ساعت 17 و 30 دقيقه روزهاي سه‌شنبه و پنجشنبه از همين شبکه راديويي پخش مي‌شود.
راديو ورزش ساعت 8 و 55 دقيقه و يک بار ديگر ساعت 15 و 55 دقيقه و در نوبت سوم ساعت 22 و 30 هر روز هفته برنامه «حرف مردم» را به سمع شنوندگان مي‌رساند.
راديو گفت‌وگو برنامه‌ يک گفت‌وگوي صميمي را يکشنبه و سه‌شنبه ساعت 20و20 دقيقه به مخاطبان ارائه مي‌کند، ساعت 21 روزهاي شنبه و چهارشنبه برنامه «محرمانه نيست» را پخش و ساعت 17 و 30 دقيقه روزهاي يکشنبه و سه‌شنبه «چکاد بصيرت» را براي شنوندگان پخش مي‌کند و راديو فرهنگ دوشنبه ساعت 18 و 30 دقيقه «سمت و سوي فردا» را پخش مي‌کند، يکشنبه و سه‌شنبه ساعت 18 و 30 دقيقه نيز برنامه «عکاس خونه» را با موضوع انتخابات به سمع مخاطبان مي‌رساند. راديو تهران شنبه و چهارشنبه ساعت 17 برنامه «تهران 12» را ارائه مي‌دهد و روز‌هاي شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 و 15 دقيقه برنامه «خيابان مردم»، پنجشنبه‌ها ساعت 11 برنامه «افق» و همين روز ساعت 22 و 30 برنامه «جزر و مد» را در ارتباط با انتخابات پخش مي‌کند.
راديو جوان ساعت 20 شنبه تا دوشنبه برنامه «12 برگ»، شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 و 45 دقيقه برنامه «تريبون آزاد» شنبه تا جمعه ساعت 24 برنامه «درست مثل حقيقت» را براي مخاطبانش پخش مي‌کند.
راديو اقتصاد براي روزهاي شنبه تا چهارشنبه ساعت 13 و 20 دقيقه برنامه «پلاک 12»، شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 و 30 برنامه «نود و هشتي‌ها» و شنبه تا پنجشنبه ساعت 19 برنامه «روي خط اقتصاد» را تدارک ديده است.
راديو صبا يکشنبه و پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقيقه برنامه «صباگونه» را پخش مي‌کند و راديو ايران نيز در روزهاي پيش از انتخابات از دوشنبه تا چهارشنبه ساعت 15 و 30 دقيقه برنامه «سه به يک» و روزهاي فرد ساعت 15 و 30 دقيقه برنامه «در هواي ارديبهشت» را به شنوندگان ارائه مي‌دهد.راديو سلامت برنامه «سياه سپيد خاکستري» را شنبه تا جمعه ساعت 11 و 50 دقيقه به مخاطبانش ارائه مي‌دهد و ساعت 18 و 50 دقيقه روزهاي شنبه تا جمعه نيز برنامه «از من تا ما» را به سمع شنوندگان مي‌رساند.
برنامه راديو قرآن نيز روزهاي شنبه تا جمعه ساعت 11 و 15 دقيقه برنامه «فصل نهم»، روزهاي شنبه تا جمعه ساعت 15 و 32 دقيقه «اخلاق انتخاباتي در آينه‌هاي بلورين» و از شنبه تا جمعه ساعت 17 و 5 دقيقه برنامه «برهان» را پخش مي‌کند.


جدول برنامه‌هاي شبکه‌هاي سيما:
شبکه يک
ايران من
دوشنبه و چهارشنبه
20/18
شمارش معکوس
دوشنبه‌ها
15/23
شبکه دو
برگ سرنوشت
شنبه، دوشنبه، چهارشنبه
00/21
29 ارديبهشت
يکشنبه و سه‌شنبه
21/00
شبکه سه
اثر انگشت
شنبه و دوشنبه
21/15
شبکه چهار
گفتاورد
يکشنبه و سه‌شنبه
17/00
شبکه پنج
پرسش
يکشنبه و سه‌شنبه
21/30
شهر برگ
شنبه، دوشنبه، چهارشنبه
21/30
شبکه آموزش
29 ارديبهشت
سه‌شنبه و پنجشنبه
19/00
شبکه جهاني جام‌جم
از هم دور نيستيم
شنبه، دوشنبه، چهارشنبه
22/00
ايران من
سه‌شنبه و پنجشنبه
22/00
شبکه مستند
پرسش
يکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه
18/00
انتخاب خدمتگزار
دوشنبه و پنجشنبه
22/00
شبکه افق
اثر انگشت
يکشنبه و سه‌شنبه
20/00

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک

سریال «رخنه» از شنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از آنتن شبکه یک سیما روانه آنتن می‌شود.

سریال «رخنه» تولید جدید مرکز سیمافیلم با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان از شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان مواجه می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی‌تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه‌ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه‌اند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش شود.

منبع: تسنیم

tags # سریال ، تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک