Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-25@11:02:02 GMT

برگزاری رقابت های اسبدوانی در آق قلا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۶۶۷۵

برگزاری رقابت های اسبدوانی در آق قلا

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این هفته از رقابت ‌ها 55 راس اسب از نژادهای ترکمن، دو خون و تروبرد داخلی در 6 دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در دور اول اسب ‌های ترکمن سه و چهار ساله و هشت تا 14 امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قلرعطا با اسب مروارید رهسپار زودتر از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب خورشید سنجر و آق اویلی بشگرد با اسب پاشا بجنورد به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت دور دوم میان اسب ‌های دو خون سه و چهار ساله و صفر امتیازی به مسافت هزار متر بود که محمد خوجملی با اسب آچلیا عنوان اول را به دست آورد و قربان محمد اودک با اسب راکسام و اسحاق کم با اسب سافیرا به ترتیب مقام‌ های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور سوم اسب ‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و هشت تا 14 امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب فلاورهج موفق به کسب مقام اول شد و نورمحمد بهادر با اسب نیونایس و نادر صالح پور با اسب دنی مون به ترتیب مقام‌ های دوم و سوم را به دست آوردند.
رقابت در دور چهارم میان اسب ‌های دو خون سه و چهار ساله و دو تا 6 امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که اسحاق کم با اسب نیو کارناوال زودتر از خط پایان عبور کرد و ابوطالب چاریزاده با اسب اسکای کوئین و پیمان قلرعطا با اسب استار اسکای به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم اسب ‌های دوخون سه و چهار ساله و دو تا 14 امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب بانوی صحرا نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و مهرداد خوجملی با اسب چینا و بنیامین جرجانی با اسب ماه سلطان نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.
در دور ششم و پایانی اسب ‌های دو خون سه و چهار ساله و 16 تا 22 امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب چرنویل موفق به کسب مقام اول شد و ابراهیم قره داشلی با اسب شه راد و نادر صالح پور با اسب پلایت هورس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در پایان‌ رقابت های این هفته در مجموع 564 میلیون و 370 هزار ریال جوایز نقدی به مالکین اسب‌های برنده هر دور اهدا شد.
3014/2729
* خبرنگار: مجید میهن دوست

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد