Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس مشهد با اعلام گفت: چندی قبل ماموران پلیس در برابر پرونده های شرارت دو جوان در محدوده بلوار طبرسی شمالی قرار گرفتند و تیمی از مامورن کلانتری طبرسی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.


سرهنگ بوستانی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که دو جوان در نخستین اقدامات ترسناک شان با عربده کشی وارد خانه ای شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه مشخص شد 2 پسر جوان با حضور در خانه زن جوانی در جلوی اهالی خانه شروع به فحاشی کرده و یکی از آنها جاکفشی را به سمت افراد داخل خانه پرت کرده است و در مرحله بعدی یکی از آنها با چاقو اقدام به خودزنی کرده اند که دو جوان به کمک اهالی ساختمان از خانه خارج شده اما لحظاتی بعد دو جوان همراه دوستانشان به جلوی در خانه حاضر شده و قصد ورود به ساختمان را داشتند که با حضور ماموران افراد شرور پا به فرار گذاشته اند.


رییس پلیس مشهد ادامه داد: ماموران با توجه به حساس بودن پرونده به صورت نامحسوس محل رفت و آمد دو جوان را تحت نظر قرار دادند تا اینکه عصر پنج شنبه 24 فروردین ماه 2 جوان در حالیکه چاقو و قمه در دست داشتند در خیابان طبرسی شمالی شناسایی شدند.


وی گفت: ماموران زمانیکه برای دستگیری این 2 جوان شرور وارد عمل شدند آنها در حالی که آنها در حالت عادی نبودند پا به فرار گذاشتند که ماموران با استفاده از قانون به کارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی کرده و موفق به دستگیری آنها شدند.


بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان این 2 جوان شرور ادامه دارد.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

پارتی اجنه...! / ناگهان دیدم تعدادی زن و مرد جوان مشغول رقص و پایکوبی هستند!

راننده وانت نتوانسته بود خود را کنترل کند و دخترک تهرانی را بعد از بردن به خانه اش..!

پلیس مواد مخدر تهرانی با چه بهانه ای از دختران جوان سوء استفاده می کرد؟! + عکس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)

پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛سردار” علی اکبر جاویدان” روز سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در محور اصلی میناب به سمت سیریک به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروزر تک کابین ۴۵۰۰ فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

به گزارش صدای ایران ار ایرنا،وی افزود :راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت ، راننده خودرو به سمت بیابان های پشت روستای زیارت تغییر مسیر داده و پس از توقف قبل از رسیدن ماموران با رها کردن خودرو و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از محل متواری که خودرو توقیف و در بررسی و استعلام مشخص شد که خودرو فاقد مجوز و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش خودروی مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری راننده ادامه دارد.



دیگر خبرها

  • هلال احمر دیگر انبار خالی ندارد/ اگر اجازه دهند نمی‌گذاریم بیمار بدون دارو برگردد
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • سرقت موبایل دزد حرفه ای با پابند الکترونیکی 
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!