Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@22:33:33 GMT

پنجمين روز ثبت نام انتخابات رياست جمهوري آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۷۶۱۵

خبرگزاري آريا - پنجمين روز ثبت نام دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري آغاز شد.

سرويس سياست مشرق - نام نويسي از داوطلبان شرکت در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري صبح روز سه شنبه ( 22 فروردين ماه) با دستور وزير کشور آغاز شد. علي اصغر احمدي رئيس ستاد انتخابات کشور از نام نويسي 1048 داوطلب تا پايان روز چهارم در انتخابات رياست جمهوري خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي تاکيد کرد: در روز چهارم نيز تعداد 405 داوطلب در انتخابات رياست جمهوري نام نويسي کردند.
نام نويسي از داوطلبان شرکت در اين انتخابات از ساعت 8 صبح الي 18 بعد ظهر در محل ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد؛ بر اساس جدول زمابندي منتشر شده از سوي ستاد انتخابات کشور نيز نام نويسي از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري تا 26 فروردين ماه ادامه خواهد داشت.

گزارش روز اول متن و حاشيه ثبت‌نام از کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري
گزارش روز دوم متن و حاشيه ثبت‌نام از کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري
گزارش روز سوم متن و حاشيه ثبت‌نام از کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري
گزارش روز چهارم متن و حاشيه ثبت‌نام از کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري

*در اين گزارش که لحظه به لحظه در حال بروز رساني مي باشد، تمامي رويدادهاي خبري و حاشيه اي پنجمين روز نام نويسي از داوطلبان شرکت در انتخابات رياست جمهوري آمده که در ادامه مي خوانيد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی