Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مصطفی نجفیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال جاری اعتبارات خوبی از محل کاهش تلفات و عوارض برق برای شرکت از سوی توانیر پیش بینی شده است و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب، زمینه تخصیص و جذب این اعتبارات فراهم شود.
وی گفت: در راستای تسریع اجرای پروژه های کاهش تلفات، این پروژه ها به بخش خصوصی واگذار می شود و شهرستان ها باید نظارت جدی بر اجرای آن ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان همچنین به نامگذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: نامگذاری 2 سال پیاپی به اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری، نشان دهنده تأکید و اعتماد کامل ایشان به این موضوع است.
وی اظهار کرد: انتظار می رود تمامی اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان بویژه در زمینه کاهش تلفات و مدیریت مصرف انرژی که ارتباط مستقیم با این موضوع دارد با جدیت بیشتری دنبال شود.
نجفیان در ادامه بر لزوم اجرای برنامه های فنی و فرهنگی مناسب در زمینه پیک سایی با توجه به نزدیک شدن به فصل پیک تأکید کرد.
وی احداث ترانس کم تلفات در مناطق دارای ضعف ولتاژ، جابجایی ترانس به مرکز ثقل بار، تعویض سیم های فرسوده، تعویض لوازم اندازه گیری قدیمی و خطادار و جمع آوری انشعابات غیرمجاز را از جمله برنامه های در دست اقدام برای مقابله با تلفات برق عنوان کرد.
نجفیان با اشاره به فرسودگی شبکه برق در برخی نقاط شهری و روستایی گفت: انتظار می رود با برنامه های بازدید و تعمیرات مناسب نقاط حادثه خیز شناسایی و برای رفع آن ها در جهت تأمین برق مستمر و پایدار برای مشترکان اقدام شود.
هم اکنون تعداد مشترکان برق استان کردستان 600 هزار نفر است که 85 درصد از این آمار در بخش خانگی بوده و مابقی در تعرفه های عمومی، کشاورزی، صنعتی و تجاری است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود