Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ شاگردان برانکو ایوانکوویچ که تا حدود زیادی قهرمانی شان در لیگ برتر قطعیت یافته است، با وجود این که در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا هنوز از شانس صعود بهره مند هستند، اما با تساوی خانگی مقابل الریان تا حدودی این شانس را کاهش دادند.

سرخ پوشان تهران برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا موفق به بسته نگه داشتن دروازه شان شدند تا نخستین کلین شیت آسیایی بیرانوند هم به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با همه این وجود پرسپولیسی که در لیگ برتر با تنها ۱۰ گل خورده در ۲۶ بازی دارای بهترین خط دفاعی لیگ برتر است، در لیگ قهرمانان آسیا با خوردن ۶ گل در تنها ۴ مسابقه ضعیف ترین عملکرد دفاعی در بین تیم های ایرانی حاضر در این مسابقات را دارد تا این رفتار متناقض پرسپولیس در ساختار دفاعی در ایران و آسیا جای سئوال فراوان ایجاد کند.

چطور می شود که این تیم در لیگ برتر با معدل ۰/۳۸ گل خورده برای هر بازی یک آمار رویایی از خود به جای می‌گذارد اما وقتی پای یک میدان بین المللی وسط می‌آید این آمار در هم می‌شکند و معدل ۱/۵ گل خورده برای هر بازی ثبت می‌شود. آماری که بی اغراق می‌توان گفت اگر با خوش اقبالی پرسپولیس همراه نبود، می توانست دردناکتر از این هم باشد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دو گل اوستون اورونوف در مقابل تک گل امیر محمد هوشمند پرسپولیس را با 3 امتیاز کامل از مازندران راهی تهران کرد.

دانلود (42.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)