Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:15:53 GMT

چهار نفر در سیل عجب شیر جان خود را از دست دادند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۸۹۴۵

چهار نفر در سیل عجب شیر جان خود را از دست دادند

به گزارش روز شنبه ایرنا، بر این اساس پنج مصدوم سیل شهرستان عجب شیر نیز توسط اتوبوس امداد آمبولانس اورژانس، به تبریز اعزام و در بیمارستان امام رضا بستری شدند.
همچنین یک مصدوم کودک هفت ساله نیز به بیمارستان کودکان تبریز انتقال یافت و چهار مصدوم در بیمارستان عجب شیر به صورت سرپایی تحت درمان قرارگرفتند.
به گزارش اورژانس استان، همه مصدومین و فوتی های سیل روز گذشته از روستای چنار از توابع شهرستان عجب شیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان عجب‌شیر دارای 2 بخش مرکزی شامل دهستان‌ های دیزج رود غربی و خضرلو و بخش قلعه‌چای شامل دهستان ‌های دیزجرود شرقی و کوهستان و 2 نقطه شهری به نام‌ های عجب‌شیر و جوان قلعه و 49 آبادی است.
این شهرستان با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
مناطق مختلف آذربایجان شرقی روز گذشته شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی بود.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی طوبی در تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هدف از برگزاری طرح ملی طوبی را تشکیل تیم‌هایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان می پردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در ۳ مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن طی یک روز از صبح تا شب ۳۰۰ نفر از بانوان تحصیل کرده و علاقمند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط اساتید اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

 وی گفت: ۴ محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی گفت: شرکت کنندگان در این دوره ها پس از سپری کردن هر ۳ دوره حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • حمله گرگ به گله گوسفند در کوه‌های شرقی سمیرم
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز