Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@10:14:59 GMT

◄ قطار سریع‌السیر و دسترسی آسان به فرودگاه امام

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۱۹۰۱۸

◄ قطار سریع‌السیر و دسترسی آسان به فرودگاه امام

تین‌نیوز| قطار پیشرفت متروی تهران به‌زودی از دروازه‌های جنوبی پایتخت عبور می‌کند و خود را به بزرگ‌ترین متروی کشور می‌رساند تا مسیر ۳۰کیلومتری تهران تا فرودگاه امام خمینی ظرف ۱۵دقیقه و با سرعت ۱۲۰کیلومتر بر ساعت طی شود.

اوایل اسفند ماه سال گذشته بود كه شهردار تهران آخرین خبر را در این‌باره اعلام كرد و گفت: «تست گرم متروی فرودگاه امام در هفته سوم اسفندماه جاری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بدین‌ترتیب مهم‌ترین گام از دومین خط متروی اقماری تهران برداشته می‌شود و خطوط قطار شهری به 19كیلومتری شهر پرند می‌رسد.

پس از انتشار این خبر در پایگاه خبری – تحلیلی صنعت حمل‌ونقل، تین‌نیوز؛ کاربران نظرات و پیام‌هایی ارسال کردند که بخشی از آنها را در ادامه می‌خوانید.

یکی از کاربران در پیام خود عنوان کرده است:در طرح ساخت قطار سریع‌السیر هم قرار است راه‌آهن تهران ابتدا به فرودگاه امام خمینی ره متصل شود و سپس به قم برود آن‌هم با سرعت 300 کیلومترو یک حمل‌ونقل ریلی چند وجهی را در آینده شاهد باشیم.

وی تاکید کرده است: البتهاحتمالا قطار سریع‌السیر فرودگاه امام، مورد استفاده مسافران خارجی قرار گیرد و مترو هم برای استفاده عموم، چون مطمئنا هزینه بلیت قطار سریع‌السیر گرانتر خواهد بود.

این کاربر با بیان این‌که هنوز آینده ساخت قطار سریع‌السیر با توجه به سرعت پایین احداث آن معلوم نیست، بیان داشته است: با قطار سریع‌السیر دسترسی به فرودگاه به زیر پنج دقیقه خواهد رسید که یک تحول است و تاکسی‌های فرودگاه امام هم مطمئنا کم کارتر می‌شوند.

ویبا پیش‌بینی این‌کهاحتمالا افتتاح مترو و احداث قطار سریع‌السیر فرودگاه امام، اشتغال تاکسی‌ها را کساد خواهد کرد، خاطرنشان کرده است:تاکسی‌ها در آینده باید تخفیفات بسیاری بدهند و شاید تنها از بعضی مسافران شبانه کهبه دلیل تعطیلی مترو امکان استفاده از آن را ندارند، درآمد داشته باشند.

این کاربر همچنین تاکید کرده است: در آینده شاهد خواهیم بود که حتی مسافران ساعت پرواز خود را باساعت فعالیت مترو هماهنگکرده و پروازهای ورودی روز پرطرفدارتر شوند.

وی در ادامه پیام خود با بیان این‌کهشاید برای مسافری که هزینه چند میلیونی بلیت هواپیما را می‌دهد کرایه تاکسی ناچیز باشد، عنوان کرده است: ولی به‌ خاطر هزینه کم جابه‌جایی نسبت به هزینه‌های سرسام‌آور کرایه تاکسی فرودگاه، قطار را ترجیح خواهند داد.

کاربر دیگری نیز در پاسخ به این دیدگاه در پیام خود آورده است: تاکسی‌ها کاربری خودشانرا درفرودگاه خواهند داشت.

وی افزوده است: معمولا مسافرانی که بار کمی دارند می‌توانند سوار قطارشوندوقتی تعداد زیادی چمدان داشته باشند، تاکسی بهترین گزینه است.

یکی دیگر از کاربران نیز در این مورد در پیام خود عنوان کرده است: نمی‌شود مسافران ایرانی بدون سوغاتی و چند چمدانبیاینداما راه‌اندازی مترو و قطار شاید درحد 30 تا 40 درصد در کاهش مشتری‌های تاکسی‌ها اثر گذار خواهد بود.

این کاربر افزوده است: البته قطارهای فرودگاه مخصوص طراحی می‌شوند مثل قطار مهرآباد که امکان حمل بار و چمدان را دارد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترفند عالی برای نگهداری طولانی مدت خیار و گوجه (فیلم) ساده‌ترین روش برای کشت و برداشت خیار در پشت بام خانه (فیلم) ایده‌ای جالب برای کاشت، پرورش و برداشت خیار در منزل (فیلم)

دیگر خبرها

  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد